Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 7 mars 2008

Härligt värre...

Av Lisa - 7 mars 2008 16:01

Nu är det nästan färdigstädat, bara badrummet kvar. :)

Det luktar i allafall rent, å är rent, i en stund i allafall.


Om några minuter ska jag börja med pizza-degen, alltid är det lite mjöl som hamnar på golvet. Om Rex tar en promenad genom lägenheten kan man nog hitta en å annan katthårsboll, för att inte tala om i fall han ska gå på dass...


Ja, ja, får försöka njuta å se det positivt den lilla stunden det varar. 


Väldigt skönt att bara gå hemma å plocka i dag i allafall. Det behövde jag, städning är min meditation, Martin var förbjuden att hjälpa till, så jag har slitit så svetten lackar. :) 


Som sagt snart dags att laga middag, eller i allafall göra degen, den ska jäsa en timme. Tomatsås behöver jag dock inte göra i dag, det hade vi i frysen sen förra gången vi åt pizza.

Blir nog lite chips som tilltugg när jag arbetar, ingen mening att på börja nån hälsolivsstil för tillfället. Men jag hade gett ganska mycket för att kunna träna lite, snart så... :)

 
 
Ida

Ida

7 mars 2008 16:28

Hej! Kan säga att jag är avis på dig som har stäat, jag hade velat ge mig på riktig storstädning dvs, damma,städa, putsa fönster m,m.
Men orkar inte :-(
Jobbigt att Rex inte låter er sova. Men tror som du skriver att det blir lättare då ni flyttar in i huset! Då trivs han nog som fisken i vattnet :-D
Tack för din kommentar i min blogg,betyder mycket!
Du som är "sjuk kunnig" vill du läsa bloggen igen och kolla bltr (har skrivit dit det) och vad du tycker om det??

kram

http://www.idus.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mia från familjeliv

7 mars 2008 18:46

Vad flitig du är som städar och lagar mat trots att du nyss blivit mamma! Jag hade inte samma ork som du när Melinda hade fötts, men hoppas jag kan vara som du denna gång i augusti. :)

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards