Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 28 mars 2008

Dessa grannar...

Av Lisa - 28 mars 2008 19:16

Det blir bara värre å värre verkar det som.

När vi skulle gå till Servus innan(hämta paket :)) stod en vuxen karl  som "tillhör" grannarna under, troligtvis nån släkting av nått slag, precis utanför porten tillsammans med gannarnas son på högst tre år och två barn till, en pojk å en flicka, som på sin höjd var sex eller sju. Barnen hade inga jackor på sej å foppa-tofflor på fötterna, ganska kallt om ni frågar mej.

Gissa vad de roade sej med?

Smälla smällare!

Hur normalt är det för det första att smälla smällare såhär års inne på en gård mitt på eftermiddagen? 

Det allra värsta var att det var barnen som tände på å slängde dem, mot yttterdörren.

Flickan stod dessutom å höll upp dörren så det ekade i hela trapphuset.


Blir mer å mer säker på att vi bor i Huset som gud glömde... Eller vad tror ni?! 

 
 
Meja

Meja

28 mars 2008 19:25

Vågade ni säga till? Som samhället ser ut idag så vågar man ju inte det alla gånger, tyvärr.

http://mitt-liv.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Emelian

28 mars 2008 21:25

Ja, och jag är ganska säker på att jag har "Duschen som gud glömde" :)

 
Johanna

Johanna

29 mars 2008 23:39

FYY vilka störiga grannar!!
Jag har själv haft lite knasiga grannar genom åren då jag bott i min lägis. Grannlägenheten verkar dra till sig ensamstående män i olika åldrar, och den ene är konstigare än den andre...
Tur man själv är så normal, eller...?! ;)

http://pantarholmskajen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards