Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 31 mars 2008

Dålig planering...

Av Lisa - 31 mars 2008 10:47

I dag ska det komma nån snubbe å ta ner luckorna till vårt städskåp. Vi ska tydligen få nya trots att vi har ringt å tackat neh till förmån för den som flyttar in här efter oss. Det verkar de dock inte ha kopplat så nu blir det nya luckor tydligen.

I dag ska de alltså ta ner de gamla luckorna, sen dröjer det en vecka eller nått innan de nya kommer. Detta innebär att alla som kommer hit ser rakt in i vårt städskåp de första de gör.

Med tanke på att det är den enda förvaringsmöjlighet vi har förrutom den lilla klädkammaren är det smock-fullt med grejer där inne. :(

Inte så snyggt precis.

Tur att Rex inte bor hemma, han hade ju gått lös där inne direkt. 


Lyckas inte tolka på lappen om jag ska behöva tömma hela skåpet innan de kommer, för lappen är egentligen angående köksluckor, å så har de strukit över kök bara . Men varför skulle det behöva vara tomt om de bara ska skruva ner luckorna? Det kan ju inte va så avancerat precis...?

Martin trodde att de kanske skulle byta ut hyllor å lådor också, då är det klart ett annat läge...


Håller just nu på å tvättar mina bruna soff-plädar i badkaret. Vilket jobb... Den ena råkade ut för en liten kräk-olycka i morse nämligen.  Men så här i efterhand borde jag ha väntat tills vi har tvättid å kört dem i maskinen...


Back to work... 

 
 
Emilie

Emilie

31 mars 2008 12:16

Ni gör som ni vill med kartongerna, du vet var dom finns om ni behöver iallafall =)
Köp granngårdens istället för jem å fix, dom är mycket bättre, några av våra jem å fix gick sönder...

http://emilai

 
Emilie

Emilie

31 mars 2008 15:47

Det är helt underbart! Ni är hjärtligt välkomna, blir ju lite nyfiken på den lille när man läser så mycket om honom =)

http://emilai

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards