Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 29 april 2008

Om man hade en tusenlapp...

Av Lisa - 29 april 2008 13:45

...eller två över...

Då skulle jag äntligen ta steget å tatuera mej. Känns väldigt slösigt med pengar nu bara... Men det är först nu jag är säker på motivet... :)


Har redan hittat en massa mysiga grejer att beställa till Viggos blivande album med... iiiihhh. VILL HA!

Men det känns inte heller som någon motiverad investering i dagsläget, hinner inte sitta med det nu innan flytten ändå... Fast, oj, oj vad jag vill... :)


Okej, nu blir det duschen... :P 

 
 
Kisse

Kisse

29 april 2008 14:43

japp tycker sonen byxor ser så underbart sköna ut så jag vill åxå ha sånna :)

http://kissegirl.bloggagratis.se

 
Emilie

Emilie

29 april 2008 16:24

Självklart får dom vara kvar här, inga problem! Vi ska vara hemma mest hela långhelgen så bestäm ni när det passar er.

http://emilai

 
Ingen bild

Mia från familjeliv

29 april 2008 18:10

Hejsan!

Hoppas allt är bra med dig och Viggo.
Ni verkar ju ha fullt upp hela dagarna iaf :)
Läste att du ska tatuera dig.
Vad sak du då göra för någon tatuering?
Blev bara nyfiken. Jag har en tatuering, men planerar att tatuera in barnens namn också. :)
Ha de bra! Kramar

 
Hanna

Hanna

29 april 2008 18:56

Ska du tatuera dig :) så tatuera dig på Black magic tattoo :) (Nej jag gör iinte reklam :P)

http://Linnea05-Elias07.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards