Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 19 maj 2008

Rex kommer hem...

Av Lisa - 19 maj 2008 18:16

Ja, det är dags nu. Om en stund kör vi å hämtar vår första bebis.

Rex ska flytta hem. Hoppas det går lika bra för honom att bo vårt hus som det har gjort den tiden han har bott i väg. Hoppas, hoppas, hoppas...


I dag har jag fått undan så gott som allt i köket. Skåpen är fyllda och allt är organiserat. Har även fixat med toaletterna, tvättat två maskiner, gjort en källsorterings-station i källaren och lite annat smått å gott.


Hade säkert hunnit ännu mer om inte det hade varit för att min lilla grabb har haft ont magen å varit gnällig under större delen av dagen. Har fått bära omkring på honom ganska mycket. :( Stackaren, denna gången har jag i allafall inte druckit yalla, men troligtvis ätit nått annat som hans mage inte gillade... :/ 

Nu sover han dock i sin vagn på altanen, skönt att han vill ligga där med. :)


Martin målar just nu klart det sista i hallen. Den gråa tonen går lite mer åt grönt än vad vi hade räknat med, men snyggt blir det. :)


Anna: Martin hade köpt en blomma till mej... :) SAY WHAT?! ;)


Ni har inte övergett mej ännu va?  Inte en ynka kommentar sen jag flyttade... :( 

 
 
Ingen bild

ida

19 maj 2008 19:06

Hej! Åhh låter så mysigt md allt flytt jobb men vet hur jobbigt det är när man är upp i allt!
Hoppas att det ska gå bra att ta hem Rex!
Maja har med jobbigt med magen fast på kvällarna, känns som min mat inte räcker hela dagen. Men det måste den göra med tanke på hur hennes viktuppgång ser ut :-D
kram

 
Ingen bild

trogen läsare

19 maj 2008 19:13

Är väldigt nyfiken på det nya huset, hur det blir...lite bilder kanske??

 
Ingen bild

Mia från familjeliv

19 maj 2008 19:48

Hej!

Roligt att ni verkar trivas i ert hus, du och familjen. Måste vara härligt med ett eget hus! Längtar tills vi också kan köpa hus...
Hur har de gått med Rex förresten? Antar att ni har han hemma nu.

Ha de bra! Kram

 
anna

anna

19 maj 2008 20:02

JA å snyggt blev de :)

http://famfett.bloggagratis.se

 
anna

anna

19 maj 2008 20:03

Lisa! jag fick med blommor :)

http://famfett.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards