Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 10 september 2008

Uttråkad...

Av Lisa - 10 september 2008 12:35

Känner mej inte alls på humör för att va mammaledig i dag. :S

Är riktigt uttråkad faktiskt. Viggo har gnylat halva förmiddagen, tror det är magen, men man kan ju aldrig va säker

Har velat i hundra år om vi ska åka in till stan eller inte, men nu somnade Viggo så vi stannar hemma. Han kände nog att jag behvöer hålla i pengarna nu. :)

Sen tänkte jag att vi kunde ut å cykla eller gå kanske, men det småskvätter lite å då är man inte så sugen alls. 

Ja, ja, så är det ibland...

Tycker egentligen det är mysigt att va hemma bara vi två, men som sagt; inte  i dag....


I morron är det andra bullar, då ska vi hem till Emilie på babyträff. ;P Ska bli skojsigt värre, hon är för gullig Emilie som ordnar för oss. :) Halv tolv ska vi dit.

Sen frågade Emma om vi ville följa med på Öppen förskola i Mörrums församlingshem mellan 9-11. Skit dum tid för oss, Viggo sover å äter inom de timmarna. I morron hoppar vi nog över det, med tanke på att vi inte ska köra hem direkt men en annan gång ska vi följa med. Ja, ni läste rätt, Lisa i ett församlingshem, har det överhuvudtaget hänt innan?! :D

Fredag är det ju sim så då har vi göra. :)

Skönt, för man är ingen höjdar-mamma när man är uttråkad precis...

Måste ha nån vuxen å prata med i mellan åt med...


GLADA NYHETER: min gamla sport-bh passar, så där sparade jag in 400 kronor. :) Martin hade förvisso lovat å sponsra, men nu slipper han ju det! :)

I dag ska det alltså gympas, ska bli skönt med lite egen tid, slippa ansvaret för läggning å mat för en kväll(börja inte tjabba nu, Martin har inte frånsagt sen nått ansvar på nått vis, men det bara blir så att jag tar ansvar för allt, å så är det med det!!!) Blir ju bara borta in en dryg timme men ändå. Ska bli skönt å röra lite på dököttet med. :)


Vet inte vad vi ska ha till middag som vanligt, jag vill gärna äta senast halv fem, trodde vi hade bacon, men där hade jag visst fel... Kanske kör7går å handlar det sen, så blir det Spagetti Cabronada...


Nu ska jag äta nån tradig macka till lunch. Hej på er!



 
 
hertiginnorna

hertiginnorna

10 september 2008 12:54

åh vad gott!!!! kolla gärna in vår blogg :)

http://www.hertiginnorna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards