Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 30 september 2008

Toppen-dag. :D

Av Lisa - 30 september 2008 16:30

fyra vuxna, fyra barn blev det.

Anna implus bjöd sin kompis Sara å hennes lilla Ludvig. Å sen var det Anna å Majsan å Martina å Thea. Å jag å Viggo såklart. :P

Jätteroligt, god mat(lite divig :P) å trevligt sällskap.

Ska så snart jag kommit på nått spännande att bjuda på anordna något liknande igen. :D Jag älskar att ha hus.... :D


By the way, Majsan vände sej i dag! :D


Innan de kom rafsade jag ju i hyllan. Hittade bla vårt studentfoto(som jag såklart visade girlsen) å en strandbild(alltså bikiniklädd) på mej från 2004. Skitsnygg kropp om jag får säga det själv. :D Satte den på kylsåpet, kanske avskräcker lite från att bli ännu tjockare, men mest för att påminna mej själv om min potensial(okej allt går inte att få tillbaka/bli av med) å för att jag faktiskt är ganska stolt att jag har sett ut sådär. Hade jag ägt en scanner hade jag visat er. :D


Det här med varmluftsugn verkar vara svart eller vitt, antingen älskar man det som jag å Lotta, eller så blir det fel å man använder det aldrig.

Mamma bara svär när jag lovordar den funktionen. Jag tycker det är toppen, allt blir jämnt gräddat å man kan ha mycket inne på en gång. :D


Viggo har varit super duktig i dag, lyckades till å med få honom att somna en stund. han brukar tycka det är för tradigt att slösa tid på det när det finns folk å leka med. :P

Även i förmiddags var han super snäll, skötte sej själv så jag fick ordna allt. :D Älskade barn!


I dag börjar DH, jippi... :D

Ska nog med Martin till M å P en runda i dag med, tror Stina skulle dit...



Emma; ska ni till församlingshemmet på torsdag denna veckan?

 
 
Ingen bild

Betty07

1 oktober 2008 19:25

Nopp hinner inte dit imorron tyvärr... Malva behöver vara hemma och sova lite för senare ska hon FOTOGRAFERAS!! Och då är det ju inte så kul om hon inte ser glad och utvilad ut=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards