Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Lisa - 22 januari 2008 14:01

Det blev inget metodrum för min del i dag, kollade planeringen å det stod hygien-genomgång. Å allvarligt talat har vi verkligen tjatat det avigt å rätt..

Har i allafall skickat in en uppgift i dag. :) Så stolt så...


Har fikat med Anna en stund på förmiddagen. :)


Sen gick jag upp till billilibill en runda å hängde på hennes soffa. :)



Av Lisa - 22 januari 2008 09:36

Ha sovit riktigt illa i natt.

Rex höll i gång mellan två å tre...Läste om en katt-psykolog i tidningen, kanske kan va nått?

Sen har jag drömt att jag var en bankrånare på flykt från polisen... Ganska jobbigt.. :/


I eftermiddag ska jag til skolan, funderar seriöst på att gå dit lite tidigare å kolla i biblioteket efter fakt till uppgifterna, men så krångligt kan de väl inte mena att det ska va? 


I kväll komer det nån som skall titta på lägenheten, KaBo förspiller då ingen tid, hon kommer ju hinna glömma hur här ser ut innan det är dags att flytta in...


Nej, nu är det böckerna som gäller...  


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards