Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Lisa - 4 mars 2009 21:46

Sådär lagom mysigt å lättlagad mat. :)

Ett program precis i min smak.

Nån annan som såg det?




Av Lisa - 4 mars 2009 20:33

Liten fundering:

dissar ni mej för att jag helt ärligt skrev att min blogg är bra?

Eller har ni bara glömt att lämna kommentarer när ni tittar in? :P

Kom igen nu, det blir så mycket roligare när ni är med. :D

Av Lisa - 4 mars 2009 20:16

Som jag misstänkte i morse har det varit en stressig dag.


Nu är det första gången jag sitter ner. :D


Men vilken toppen dag ändå. :D

Eftermiddagen har jag varit plåster på barnläkaren på bvc.

Han är så underbar så jag ångrar att vi bytte bvc till Asarums... 

Riktigt spännande å se hur han bemötte sina patienter å deras föräldrar osv.

Sen frågade han mej som är mitt inne i allt vad jag anser om bvc.

Å jag sa som det var, att jag inte gillar år sköterska å att doktorn vi träffade sist varken rörde Viggo eller presenterade sej.

Han visste direkt vem läkaren i fråga va å tyckte vill skulle byta sköterska...

Men jag vet inte det, jag är ju på andra sidan också nu.

Å jag vill inte riskera attbli pratad om i personalrummet sen.

Jag lärde mej i allafall en herrans massa. :)


Dessutom hände det en annan grej som gör att jag tvivlar ännu mer på vår dsk. Jag berättade om Viggos sovande(eller brist på detta) å att vi påpekar å försöker prata om det varje gång på bvc.

Då säger både doktorn jag gick med i dag, å två andra sköterskor att man kan få bra råd på BUP. Nu är det det inget jag är jättesugen på.

Men det är ju anmärkningsvärt att vi inte hört ett pip om det på ett helt år...


Jag blev kvar längre på jobbet, tog bussen hem tio i fem.

Hann pussa lite på pojkarna innan jag körde å tränade.

På hemvägen tittade jag till Svennis å Selma.

Har precis ätit å duschat  å nu sitter jag här.

SKa snart dra mej neråt, jag har nämligen fptt en present idag. :)

-----> Den här. Från grabbarna. <3 Blev så glad!


Sen är det ju premiär på Leila på landet klockan nio å det ska jag såklart se!


En dag kvar nu, sen tar vi helg..

Av Lisa - 4 mars 2009 06:28

Känner mej redan stressad.

Är lite sen som vanligt å håller på å slänger i mej frukosten.

Har sagt det innan å nu undrar jag igen, när blev jag så långsam?


Denna dagen kommer bjuda på mer stress. SKa träna vid sex å är inte hemma förrän närmare fem. :S Om jag hade tänkte på det hade jag kunnat packa med träningsgrejer å gått till Bill när jag har slutat.

Men det är inget jag kan göra nu på impuls, dels så är jag inte så sugen på att väcka familjen å sen måste jag bearbeta det fakta att jag ska va i från Viggo en hel dag. Jag är helt enkelt inte beredd...

Så det blir bussen hem å sen bilen i väg direkt...


Viggo börjar på dagis i dag... Min stora kille. <3


Hoppas jag kan hålla mej piggare i dag, natten har tyvärr varit mindre bra, men jag hoppas ändå...

Dags att hasta vidare! 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards