Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 11 mars 2009

Gli-gli-glaaa... :D

Av Lisa - 11 mars 2009 20:22

Så, nu är jag hemma igen.

Har varit på Mary Kay-party hos Hanna i det ständigt renoverade huset. ;)

Det var trevligt å ja, jag handlade, men motstod impulsen att köpa för mycket. Så det blev en eye-make-up-remover som jag behövde. :)

Den var till å med nån krona billigare än min från Lancome. :)

Hanna är så smal å fin med så det är inte klokt, så jäkla bra jobbat. :D


Så, praktiken i dag?

Min handledare å lärare pratade mest om annat men det kom i allafall fram att "jag var bra på det jag hade gjort" .

Å att min handledare var nöjd med mej i allafall.

Inget överdrivet beröm precis å inget betyg, men det ska väl duga. ;)

Men jag tycker själv att jag har lärt mej en massa å hängt med bra även på det jag aldrig gjort innan med tanke på hur ringrostig jag har varit på att jobba...

Min handledare tyckte dock att jag skulle sätta upp mej som tim-vikarie utan att jag själv sagt ett knyst om det å det är ju ett bra betyg i sej...

Får se hur det blir med den saken, kan ju alltid lämna nummret i allafall...





Det blir Leila på landet nu vid nio, sen ska jag försöka sova. Drack kaffe vid sju så vi får se hur det går. :P Hoppas man sover lite bättre än i natt å liiiite längre i morron bitti när jag är ledig...


Tjo!


 
 
Ingen bild

Helena

11 mars 2009 20:31

Träffade dina andra halvor idag, på förskolan! Viggo verkade trivas, jag träffade på honom när de var ute! Hoppas det kommer gå bra sen när det börjar på allvar :) Vilket det säkert kommer göra, han verkade så glad och nöjd! Kram

 
Moosan

Moosan

11 mars 2009 22:17

Ha,ha (nappen alltså)...
Sen tycker jag nog du verkar lite hård mot dig själv vad gäller vikten...det har ju trots allt bara gått 1år!..Jag kan säga att när jag väntade Kiana gick jag upp 22kg...efter 1 år hade jag fortfarande betydligt mer än 5kg kvar..och jag gick ALDRIG ner till min inskrivningsvikt heller!..Kroppen ändras efter man fött barn! SÅ var inte så hård mot dig själv..lagom är bäst,stressa inte för mycket med det!kram kram

http://moosan77.blogspot.com

 
Bettan

Bettan

12 mars 2009 02:18

Hejsan!
Det tycker jag man får anse som ett gott betyg :) Annars hade dom ju inte velat ha dig där. Det tycker jag att du kan känna dig nöjd med.
KRAM!

http://bettan82.blogspot.com

 
Ingen bild

Hanna

12 mars 2009 08:26

Men Åhh... va snäll du är vännen.. tack så hemskt mycket! det värmer att höra ska du veta! =) När man strävat efter ett mål som man snart nått är en sjult häftig känsla alltså =) Tack för att du kom igår! Kram Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards