Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 3 maj 2009

Hemma bäst! :D

Av Lisa - 3 maj 2009 18:39

Hemma igen alltså, har haft två intensiva men mysiga dar. :)


Är trött som fanken å det var banne mej Viggo med. :P

Det tar på krafterna att vara på resande fot, Viggo var allt annat än bil-sugen på hemresan, men annars har han varit exemplarisk.

Blev inte så mycket shoppat som jag trodde, men ett par go-bitar är med hem.

Mamma å pappa turades om att köra/bära honom på A6.

Medan jag fick löpa fritt. :P

De har för övrigt låtit mej pusta ganska mycket, fick till å med en liten sovmorron i morse då pappa kom in till oss å hämtade Viggo vid tjugo över sex. Jag låg kvar till åtta

I går  hann vi med affärer plus Ikea å körde inte därifrån förren tre. Inte illa att orka så länge när man är 1 år å har fullt med spring i benen. :D

Han var så duktigt hos farmor med, trots att han inte kunde röra sej fritt. Det var fullt upp med att passa honom för oss allihopa, det finns ju en å annan ömtålig grej där om man säger så. :)

 

Vi åt en massa mat å mös bara. Var på snabbvisit hos farfar i dag på förmiddagen å kollade till honom lite... :)

Tack för en fin helg å allt annat söta M å P. :D


Martin är i stan å hämtar mat, jag ska ha en kycklingsallad. Känner mej allt annat än nyttig efter den här helgen, men i morron är vi on igen!



Nu ska jag duka, återkommer säkert! ;D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards