Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 9 september 2009

Down.

Av Lisa - 9 september 2009 19:37

Mycket som tynger mej, som vanligt.


Hur positiv jag än försöker vara tar jobbet emot.

Känner mej inte hemma å passar inte in.

Blir för passiv å bara längtar hem.

Inte kul, jag som älskar mitt jobb så.

Jag misslyckas med "mina" uppdrag med å det tär på mej att behöva gå emot mitt arbetssätt bara för att inte behöva stå till svars inför kollegor.

Hoppas det vänder snart eller nått drastiskt inträffar för detta är bara för deppigt. :S


Att jag är en trött mamma å ingen nyhet men just nu är det extremt, att försöka tänka positivt å kämpa för att hålla sej över ytan tar en massa energi.

Att sen aldrig få lite extra sömn gör också sitt.

Med tre helgers jobb framför mej kan jag nog titta i stjärnorna efter sovmorron framöver.


Blä, vad jag är neggig.

Kanske därför jag har droppat nära hundra besöker om dagen på en vecka.

Å noll kommentarer.

Trist för det hade allt muntrat upp dystra mej i dag.


Hade velat sätta i gång med gympan. Friskis är inne på andra veckan nu å jag har inte sett en gympasal än så länge. Förstår inte riktigt hur jag ska få i hop det?

När man jobbar en massa kvällar med vill man inte precis lämna hemmet yttligare en kväll om så bara för en timme...

Men träna måste jag göra, jag bara sväller. :S


Så har jag det. Ingen kul läsning just nu, det håller jag verkligen med er om.


Något positivt är i alla fall att staketet är på god väg. :D

 

Ja, bilden är tagen med mobilen, men man ser ganska bra ändå. :)


Nu ska jag rycka upp mej lite å ta en dusch!



 
 
Ingen bild

Emelie Petersson

9 september 2009 20:45

Jag hoppas jobbet vänder för dig söta du, förstår att det är skit med tanke på hur sor del av ens liv består av just jobb, hoppas du fortsätter vara stark för du vet att du är duktigt o gör på ditt egna sätt, det blir bäst :) Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards