Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Lisa - 24 januari 2009 18:22

Har varit duktig å städat hela bygget i dag. :)

Skönt att ha det avklarat. :)


Viggo har varit värsta solstrålen hela dagen, men nu har han slocknat. :D Trött tidigt i kväll alltså.

Vi ska äta pizza(THANK GOD att jag har tränat tre gånger denna veckan.... :S) till handbollen sen är jag lovad en re-match i monopol. Ska slänga ett öga på Wild kids med förståss. :)


I morron kan det tänkas att det kommer en bild på mej, men i dag är jag för slapp både fysiskt å psykiskt. :P


Nu ska jag ner å tända en massa ljus i gillestugan!


Puss på er!

Av Lisa - 24 januari 2009 10:53

Inga större grejer planerade än så länge.

Ska snart klicka in en H&M-beställning å städa badrummet annars ingenting planerat som sagt...

Tradigt väder, så ut är man inte så sugen på att gå.

Kanske ska träffa M å P senare, M framför allt hade Viggo-längtan nämligen...


Ingen bokat i morron heller, men jag lite sugen på att köra ner en runda till EKO, får se hur det blir med det...


Det blev ingen ny foundation i går, bara en concealer...

När vi kom in på parfymshopen var det en tjej bakom kassan som frågade om jag ville ha hjälp. 

Å det ville jag ju, ha hjälp att hitta en foundation som inte ser ut som en mask...

Till saken tillhör att min tvivel föddes redan när jag såg henne, MY GOD, den sminkningen var det värsta jag har sett, fel färg å för mycket av allt. :S

Kändes inte precis som att någon som sminkar sej så mycket kunde förstå mitt problem. Å nått expertråd från henne hade inte passat mej alls...

Mina farhågor besannades tyvärr. Hon rekommenderade en dagkräm med färg i, för 275 spänn. Det tyckte jag var för dyrt, speciellt med tanke på att jag ville ha foundation å att jag precis köpt ny dagkräm(Weleda igen, mandel denna gången :D.)

Jag gjorde ett sista försök å sa om jag tycker den är för dyr då? Finnsdet nått alternatvi då?

Hon: Nej, den kostar ju ändå bara 100 kronor mer än de andra...

Tack då sa jag å gick....

Vänta hellere på min perfeka från Oriflame då, den kostar runt hundralappen å täcker precis lagom. :D

 




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards