Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 19 januari 2010

Träning å flumm-Rex.

Av Lisa - 19 januari 2010 21:06

Hann inte mer än sätta mej i soffan efter träningen innan vi hör ett hjärtskärnade vrål.

Rex hade på nån jäkla vänster lyckats fastna i grinden som hindrar Viggo från trappan ner.

Han ville inte alls stödja på ett av sina bakban, å la sej ner hela tiden...

Nu är han inte precis känd för sin höga smärt-tröskel, men det sågv erkligen inget vidare ut.

Trots allt linkade han ut för å kissa. Får se hur han går när han kommer in igen...


Som sagt har jag då varit å tränat.

Höll dock på att komma på tok för sent. Hanna skulle plocka upp mej vid tjugo i sju. Klockan kvart i satt jag fortfarande å tittade på Pippi i godan ro. :)

Men hann det gjorde vi. :)

Underbart pass. Medel med Gerd som ersättare för Medel/station.

Kan man ha lite gott samvete på motionspunkten resten av veckan i allafall.


I morron blir det jobb. Sju till fyra.

Ska täcka på min blivande arbetsplats på eftermiddagen då de har möte.

Blev så irriterad innan på jobbet.

En av mina mindre kära kollegor är så där riktigt förveten å började ifrågasätta om jag verkligen ska in på en annan avdelning å jobba "eftersom chefen sagt nått annat till henne i går". Hon frågade fyra gånger: Är du säker? Är du säker?

Nu hittade jag inte min chef innan jag gick hem, men palla att de disskuterar saker om mej som jag inte själv vet. Om de nu har gjort det.

Sånt kan man aldrig veta...!


Nu ska jag kolla vidare på handbollen. Sen blir det sängen. :)


Ber om ursäkt för att det är så dåligt med bilder just nu. I morron kväll tränar Martin å jag planerar en all in dator-kväll å då ska jag ta tag i den biten, lovar. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards