Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

Växtvärk?

Av Lisa - 27 januari 2010 08:46

Har sovit tre, max fyra timmar allt som allt i natt.

Viggo vaknade elva å var otröstlig fram till ett.

Han sa själv att han hade ont i benen å somnade tillslut efter att ha fått alvedon.

Tyvärr var det i gång igen vid tretiden, fast då var det mest som han var pigg å ganska glad.

Röjden järnet fram till halv fem ungefär, vid fem började Rex å stimmaå tjugo över skulle Martin upp.

Vi somnade om några minuter i allafall, men vad trött man är!

Undrar just om det är växtvärk som gör ont i benen?

Har fått för mej att man är större när man har det? Kanske nått jag har missuppfattat men, han sa ju som sagt det själv...


Vi har fortfarande siktet inställt på stan. Ska köpa lite smått å gott å har en milalång lista till Apoteket.

Funderar på om vi ska äta lunch på stan.

Kanske ser lite fattigt ut, att göra det bara Viggo å jag? :)

Inget å bry sej om kanske, men jag får se.

Kanske plockar med nått hem i stället.

Inte så lätt för mej å äta om Viggo tröttnar direkt.


Sen lutar det åt playdate med Hanna, Ebba å Ahgnes.

En stor fördel med att Marin har börjat jobba är att vi hinner träffa lite vänner nu om dagarna(när man väl är ledig) utan att ha dåligt samvete för att vi lämnar Martin själv.

Eftersom vi har sååååå många kompisar. :D


Nu ska jag dricka lite kaffe å leka med bilar. :)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards