Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

Sista dagen.

Av Lisa - 31 januari 2010 19:15

Tack å lov piggande jag till efter jag hade ätit lunch.

Men fy vad otäckt det är att känna att energin är totalt slut när man har halva arbetsdagen kvar.

Jag jobbar med känsliga människor å att inte låta min sinnesstämning eller ork är duktigt viktigt så jag hade nästan panik ett tag.

Men som som sagt,jag repade efter jag fått i mej lite mat. :D


Dagens arbetspass var det allra sista på avdelningen där jag har arbetat i fem månader(var tar all tid vägen?).

Lite sorgligt, framförallt med tanke på de som jag vet ville ha mej kvar, men samtidigt ska det bli skönt att få lite nya vårdtagare å nya jobbarkompisar.

Alltid lär man sej nått nytt. :D

Nu ska jag ju inte flytta så långt utan nästa gång jag går å jobbar nästa gång(på tisdagkväll...) ska jag svänga in genom dörren till vänster i stället för den till höger. :D


I dag har jag fredagkväll. Har ätit thaimat å ska snart förse mej med tallrik B&J Halfbaked.

Soffan kallar sen. Vad vi ska se ka kvitta, jag kommer säkert somna ändå.:)


Kram

 
 
Ingen bild

Sara

31 januari 2010 22:02

Du har kollat upp ditt järnvärde? Det blir man ju väldigt trött av om det är dåligt. Det är ju tråkigt att vara trött hela tiden. Speciellt nu när du/ni har så mycket att fixa med =)

 
Hanna och Cesar

Hanna och Cesar

1 februari 2010 11:55

Hej Lisa... jag har börjat blogga igen är det okej om jag länkar dej?

http://cesar

 
Ingen bild

blooman

1 februari 2010 12:01

Grattis Lisa till det stundande bröllopet!!! Gud vad roligt!!! vad ni har att göra nu då!! Kul att få planera och fixa och trixa....Och "nytt" jobb!!! Härligt, ibland behöver man förändringar i sitt liv som gör att man uppskattar sina nära och kära!!!
Ha en underbar dag!! Kram Blooman

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards