Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 17 september 2010

Fredagsmyset är här. :D

Av Lisa - 17 september 2010 17:49

Först: Tack så mycket Roger för min nya fina header. :D



Ja, nu ligger vi i sängen å myser med Viggo både jag å Martin.

Lillebror sover så vi passar på. :D

Vi kollar på Emil å äter godis. :D

Har varit på Coop å handlat, Leos första besök där så här lagom till 1-veckasdagen. :D

En hel vecka sen jag låg där orörlig i en säng, men ack så lycklig över att äntligen få träffa min lilla gosse. :D

Det går för fort, bara till å konstatera det alla redan.

Efter Coop-besöket var vi på bvc å vägde Leo.

Han hade gått upp ännu lite till å jag slapp mina agraffer på magen. :D


Vi ska fredagsmysa när barnen sover jag å min lilla man med något så simpelt men ack så gott som räkmackor. :D

Nybakat bröd(köpt dock. :P), sallad, kokta ägg, hemmagjord majonäs(till mej, maken föredrar köpt!?) å handskalade räkor. :) Mmmmm! :D


I går somnade bägge två grabbarna vid halv åtta å hela kvällen.

Det är lite så man känenr sej bortskämd. :)

Nu sover Leo förvisso nu, men han kanske sover sen också. :D

Annars får han gärna va vaken med oss, bara mysigt om ni frågar mej. :)


I morron förmiddag ska jag å Viggo på gympa. :D

Ska bli så kul å börja igen, nu när han är lite strörre å vi får har det som "vår grej". Pappa å lillebror lämnar vi hemma. :)


Humöret å orken är fortfarande på topp, trots en vecka med nattamning å annat stimm. :D

Life is good. Really good! :D


 

 
 
Ingen bild

Emilie

17 september 2010 18:42

Åh va ni har det mysigt... nu började jag längta =) Bröderna Arvidsson ser ju grymt nöjda ut tillsammans, så söta! Vi vill gärna hälsa på er men vi avvaktar lite till. Hälsa lilla familjen och ha det underbart! Kramar Emilie

Lisa

17 september 2010 18:53

Det är värt all längtan i världen. :D
Ni är så välkomna så, men det är väl bäst å avverka släkten först. :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards