Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Lisa - 27 december 2010 21:05

Im alive, men det är inte utan att jag är trött som f*n fortfarande.

Natten som gick visade teckan på bättring, med bara en extra matning mot i vanliga fall.

Jag är långt i från i fatt med sömnen å känner mej allmänt mosig i huvudet dock. :S

Dagen i dag har med varit bättre, men Leo är lite gnälligare än vanligt i mellan åt.

Han somnade som vanligt i kväll i allafall å har inte varit vaken än. :D

Det har däremot den stora sonen, han vaknade med igentäppt näsa å var ledsen. :(

Är det inte den ena är det den andra eller den tredje. :D

Hoppet lever vidare om att detta var nått ytterst tillfälligt.

Å när Martin ska jobba igen är allt som det brukar.. :D *håller tummarna*


I dag har hela familjen Arvidsson varit i stan en runda.

Medan Martin å Viggo var hos frissan minglade jag å Leo lite i affärerna.

Spanade in denna   -------------------------->

på Presenten, reashoppade en tröja å jeans till Leo å köpte en varsin tråkig julklapp till Thea å Loke som kommer i morron. :D


Viggo blev så söt så, å nu är det bara jag som ser ut som ett skatbo i huvudet medans resten av familjen(i allafall de med hår. :P) är nyklippta å snygga. :D


Övriga dagen har vi mest gjort ingenting. Lekt, tittat på Bernad å Bianca å plockat lite.

Lagade en thai-inspirerad middag som blev väldigt god. :D

När barnen somnat kollade vi på den senaste Shrek-filmen.

Martin somnade men jag lyckads mirakulöst nog hålla ögonen öppna hela filmen.


Nu känner jag mej helt väck.

Som om när man är rejält bakis efter att ha varit ute en hel natt. :S

Ni får ursäkta mitt oinspirerande bloggande, men jag är för trött just nu..

En lugn natt å en sovmorron hoppas jag på, å då allra mest det förstnämda...!

Yes please!

Gonatt nu. :D


Anna!  


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards