Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

BROOOOMSA!

Av Lisa - 10 januari 2011 15:01

Leo är ju som sagt hela fyra månader just i dag.

Å till skillnad mot när Viggo var bebis vill jag stanna tiden nu!

Det går på tok för fort ju!

Hux flux sen ska man ju börja jobba igen...

Jag njuter verkligen av varenda minut med mina grabbar.

Okej, inte alla utbrotts eller vaknatts-minuter kanske. :D

Men ni förstår vad jag menar. :P


Vet inte om det känns extra påtagligt i å med att detta är sista gången..?

Jag ska aldrig mera ha en bebis, amma eller va gravid..

Är såklart oerhört tacksam över mina två friska å underbara pojkar, men det känns ändå lite sorgligt.


Med blandade känslor kan jag meddela att min amningsdagar är räknade...! Leo ratar mej å föredrar tydligen flaskan...

Vill ju att han ska va mätt å nöjd, men jag ville ju inte sluta, inte än å inte såhär tvärt...?!


Jag ska göra det bästa av den här tiden, det lovar jag mej själv å mina grabbar, men kan vi inte bromsa lite nu..?

 
 
Ingen bild

Bill the king!

10 januari 2011 19:52

Du kan få kela med mina framtida knattar och vara sympatigravid med mig.. Men du får fanimej inte amma dom, där drar jag gränsen!
________________________________________________
Så draget!

Lisa

10 januari 2011 19:59

Tack för det billi. :D Jag håller mina dörrar öppna för en sladdis sen. :P

 
Ingen bild

jajja

10 januari 2011 20:27

Jag röstar på sladdis :)

Lisa

10 januari 2011 20:29

Absolut. :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards