Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 4 februari 2011

I dag är det fredag! :D

Av Lisa - 4 februari 2011 10:23

Mys, mys, mys!

I dag skiter vi att det fastnar skräp under fötterna vart vi än går å att det är tvätt som ska sorteras. :P

Åtminstone i nån timme till. :)

Jag å Viggo har lekt en massa nu på morronen. :D

Leo somnade vid ni å sover fortfarande så vi har hunnit med en massa.

Åkt tåg på Coop-kassarna i djurparken, solat å kollat på djur. :)

 

Hade lite planer på att vi skulle gå ut i dag å blev riktigt glad när jag såg att det snöat ute. Hellre snö än slask liksom, det är ju trots allt vinter fortfarande.

Dock ligger det på nollan så snön som kommit blir till slask å så blåser du utav bara f*n så vi stannar inne å röjjer i stället. :)


Leo vaknade vid fem, då gick Martin upp å matade honom men han kom inte riktigt till ro utan var i gång å pratade igen redan vid sex.. :P

Han brukar göra så, å sen slockna efter en stund av sej själv, men icke i dag. :)

En tidig fredagsmorron blev det alltså, men det kvittar. :)


 

Så härligt med fredag å två hela dagar med Martin hemma hos oss. :P

Jag är ganska dåliga på å säga det, men som jag älskar den mannen, för han gilalr mej som jag är å står bakom mina beslut!   

I kväll är det dags för datenight å några timmar som vi kan prata å umgås å fredagsmysa i hop. :) Jippi!

Trevlig helg! :D



Nu över till nått helt annat.

Jag hörde ett rykte om att Presenten, alltså affären i stan, har gått i konkurs..?

Nån som vet om det stämmer..?

Jag har ju en himla massa pengar i presentkort där...



 
 
Ingen bild

A

4 februari 2011 11:23

Japp, det stämmer att Presenten har kursat. Vet tyvärr inte vad som händer med presentkorten...=( Vi kan ju hoppas att de rear ut alla varor =)

Lisa

4 februari 2011 11:50

Typiskt, jo det kan ju hoppas i allafall. :D

 
Ingen bild

Sandra K

4 februari 2011 11:33

Stämmer, kursat sedan drygt en månad snart tyvärr. Finns presenten någon annanstans så du kan använda p-korten där eller gäller de endast i Karlshamnsbutiken? Surt isåfall..

Lisa

4 februari 2011 11:51

Jag tror att det var en fristående butik. :S
Suck. :(

 
Ingen bild

lizette

4 februari 2011 11:40

Ja tyvärr Lisa har presenten gått i konkurs. Jag har med presentkort och det står på dörren att det öppnas inom kort av nya ägare och att gamla presentkort INTE gäller:(

Lisa

4 februari 2011 11:46

Fan säger jag bara, jag har typ åtta hundra!!! :S

 
Emma

Emma

4 februari 2011 11:59

Kolla på presenten.nu det verkar som om det finns en affär i Älmhult med. Fast den kanske med har kursat då?! Så typiskt att man sa spara ibland;)

http://livetsom.bloggagratis.se

Lisa

4 februari 2011 12:31

Jag tänker skylla lite på Martin, då det var han som bromsade när jag ville köpa tekanna. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards