Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 6 februari 2011

Viggo, snart 3 år! :)

Av Lisa - 6 februari 2011 20:47

För snart tre år sedan föddes vår första son.

 

På hans första födelsedag jobbade jag hela dagen, något jag sedan lovat mej själv att aldrig mera göra.

Barnens födelsedagar är å förblir heliga, å de ska va bra stora innan jag ens tänker tanken att jobba när de fyller år.

 


Förra året, på Viggos tvåårsdag hade jag därför tagit semester med planer att spendera dagen på Andys lekland.

Men Viggo han blev sjuk å fick feber så vi fick stanna hemma.


Till en början hade jag tänkt att vi skulle åka till Andys som i år i stället, men jag ångrade mej när jag insåg att den 23:e infaller vecka 8 då det är sportlov.

Vi kan åka dit vilken annan vecka som helst då man slipper trängas. :D

Får se vad vi komma på å göra i stället, för vi vill ju hitta på nått extra ändå. :)


Viggo han längtar till sin födelsedag å har väl gjort det under det senaste halv året eller så. :D

I morse bröt han till å med ihop för att det inte var hans födelsedag i dag.

Han vet ju att det är hans tur å fylla år efter morfar, å honom firade vi ju i går.

Söt han är.   

Han kommer nog inte bli missnöjd när dagen väl kommer.

När vi frågat vad han önskar sej så har han allt som oftast svarat ett stall.

Så ett stall är redan inhandlat av mormor å morfar.

Jag har beställt en världskarta i tyg från Oskar och Ellen med tillhörande människor å landmärken.

Ville egentligen haft djuren å flaggorna också men de var slut.


   

Sen är jag på jakt efter bokstäver å siffor, helst i trä å med magneter på baksidan, men de verkar med slut på alla leksakssidor på nätet.

Har jag tur hinner de kanske få in dem igen.

Å så tror jag vi ska köpa en klocka å ett halsband med.

Då han brukar leka att han har klocka på sej så jag tror han blir glad över en egen. :D

Kanske blir det nån bok å nått djur också. :D


Kalaset är bara på planerings-satdiet.

Det kommer äga rum på förmiddagen å tanken är att vi ska bjuda på brunch, vad det innebär mera exakt å vilken tårta vi ska bjuda på, det ska jag ta tag i denna veckan. :D

Jag har en vison om ett barnkalas också, men det verkar bli tajt om tid i februari, men även detta ska disskuteras å planeras närmre under kommande vecka. :D

Jag kommer ha fullt upp alltså, precis som det ska va. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards