Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 12 februari 2011

Klassträff..?!

Av Lisa - 12 februari 2011 22:00

För ett par veckor sedan fick jag å de allra flesta andra 85:or en inbjudan till  

Klassåterträff.

Det är tydligen tio år sedan vi slutade nian nu i år..?!


Min spontana reaktion när jag öppnade det där kuveret var:

No way in hell..! :)

En hel kväll ffylld med jämnförelse å försök att överträffa varandra?

Nej tack!

Min spontana reaktion när jag läste den bifogade klasslistan var nått i stil med min första reaktion.


Underrubriken till det hela var:

Kom å se efter om facebook-bilden överens stämmer med verkligheten.

Jag är inte ens vän med hälften av namnen på den där listan ens på facebook.

Det säger väl en hel del om mina relationer, eller brist på realtioner med mina klasskompisar från högstadiet?

De har säkerligen förändrats.

Det har ju jag gjort,

å de kan säkerligen också vara helt fantastiska människor.

Men jag är helt ärligt inte speciellt intresserad av å ta reda på detta just nu.

Hur spännande kan det va liksom?


Kanske kunde man skicka ett vykort..? :P

Lisa.

Lyckligt gift, liten sliten å ett par(jo, jag tänker ljuga lite :P) klios övervikt, föräldraledig undersköterska med två fina söner.


Det är väl i huvudsak det man vill veta om man närvarar på dessa tillställningar..? :D


 
 
Ingen bild

Petra

13 februari 2011 11:10

Håller med dig. Precis så kände jag också när jag fick min inbjudan för några år sedan. Jag gick inte heller. Hade inget behov av det helt enkelt.

Lisa

13 februari 2011 12:26

Det var visst bara en enda från hela skolan som anmält sej. :)

 
Lisa - mamma till Knut

Lisa - mamma till Knut

13 februari 2011 16:01

Jag tror då inte att min klass kommer att ha klassåterträff, vi var inte direkt kompisar med varann! Alla hatade alla och vi var verkligen spyless på alla!

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Lisa

13 februari 2011 19:51

Det är ingen i klassen som bjuder in utan nått organiserat företag, annars är jag övertygad om att vi inte heller haft nån träff. :D

 
Ingen bild

Linda

14 februari 2011 09:40

Jag fick med inbjudan. Känner inte heller för att dela av mej av mitt liv. Du har iallafall kommit en bit å vägen... Gift, utbildning, jobb två söta barn, hus m.m JAG: I ett komplicerat förhållande, bor hemma, arbetslös, inga barn och inga planer på det inom dom närmaste åren. Så vad har jag på en klassträff att göra? skulle mest känna mej misslyckad. Nej jag stannar hemma istället.

Lisa

14 februari 2011 13:08

Det är det jag menar, de där träffarna skapar nog mer ångest än ger nått positivt. Jag misstänker att min klass numera består av en hop akademiker som inte anser att läsa till undersköterska på kommvux ens räknas som en utbildning å det liv jag lever tror jag inte heller imponerar! :) Å du, vi är inte så vidare gamla(väl?) :P) så du hinner göra vad du vill med ditt liv!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards