Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 10 juni 2011

Effektiv fredag. :D

Av Lisa - 10 juni 2011 09:36

Känner mej fulla av energi å håller på med ungefär tusen grejer samtidigt.

Sanerar soptunnan(blörk, har gjort av med en halv flaska ytdesinfektion redan..) skriver ut foton å sätter i ramar, tvättar, städar å donar.

Klockan är inte ens tio ännu å jag måste säga att jag känner mej ganska nöjd med mej själv.

När jag vaknade i morse var jag tröttare än tröttast å ville absolut inte gå upp, men det vände fortare än kvickt. :)




I dag är min mista son NIO månader!

Shit säger jag bara! Leo som nyss var mini å mest sov. :)

Han kan krypa, stå å gå längs med, har fått sex stycken små tänder å är jämt glad. :D

Å dessutom vill jag nog påstå att han är lite lik mej. :D

Känns lite extra kul eftersom stora sonen är en exakt kopia av pappan sin. :)

 

I går satt Viggo å Leo å kastade en boll mellan varandra, Leo visst förståss inte vart han kastade, men de hade verkligen jättekul.

Jag sa till Viggo: tänka att han blivit så stor att ni kan leka med varandra?

Å Viggo svarade glatt: jaaaaa å det är så roligt!  


Underbart liv vi har alltså. :)

Vi kör lite omvänd ordning här i dag, Viggo ser lite på tv å äter fredagsgodis redan nu. Gullungen ligger till å med ner i soffan. :)

Passade bra å vända på allt i å med att vi ska i väg i kväll sen. :)


Nu ska jag fortsätta mina projekt. :)

Ha en bra fredag!

 
 
Ingen bild

jajja

10 juni 2011 15:33

Ni är väldigt lika, har jag alltid sagt ;) Lika söta bägge två. Du är jättefin i den rosa klänningen. Måååånga kramar till dig och din fina lilla familj. Saknar er!

Lisa

10 juni 2011 22:37

Å vad du är gullig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards