Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

Tisdagens bravader. :)

Av Lisa - 28 juni 2011 19:39

Ligger i soffan å fryser sådär som man gör efter en dag i solen.

Efter att ha fått tillbaka vår olagade tvättmaskin kom vi så äntligen i väg till stranden strax efter elva.

Vi bytte fort om å snabbade oss ner i det svalkande vattnet alla tre. :)

När vi kom upp anlände Hanna å hennes barn å sen också Malin å Fiia.

När Leo skulle sova körde jag hem å lämnade av honom hos Martin somkommit hem tidigare å cyklade sen tillbaka till Långasjön för å fortsätta strandhänget tillsammans med min stora son å våra vänner. :)


Vi har haft det jättemysigt, men trotsande har fortsatt. :(

Jag vet jag vet, det går över, men bah vad det är drygt när man är mitt uppe i det! :(

Jag blir ledsen av att bara behöva skälla å gorma hela tiden. :S

Känner mej fortfarande nerstämd å ledsen i största allmänhet, kan det va pms eller nått annat hormonrelaterat nu igen..? :(


Nu är ska jag inte bara gnälla på trotset, utan han är så himla duktig ändå Viggo.

Han somnar själv varje kväll nu. :) Stora killen. :)


På tal om nått helt annat ska vi faktiskt ha barnvakt på lördag.

Barnen ska sova borta för första gången sen Leo föddes.

Det blir första natten borta från oss för Leo, men eftersom han sover igen nu borde det gå smidigt. :)

Jag å Martin ska ha kvalitéstid å åka till Karlskrona å äta ute å kanske gå på bio. :)

Vart vi ska äta vet jag inte än, men tips mottages gärna. :)

Mysigt ska det bli, å ett välbehövligt brejk. :D


Ögonen går i kors i kväll, man blir trött av sol. :D

I morron blir det stranden igen, Köpegårda med flickorna Olsson. :)


Nu ska jag dregla lite till Allsång med Måns(som jag är lite kär i ja.. :P)

å lägga upp det där midsommar-inlägget. :D

 
 
Ingen bild

Sofia

28 juni 2011 20:26

Hej! angående bion så tror jag att jag har ett par biobiljetter som går ut den 3 juli som ni kan få i så fall. ska kolla upp det och hör av mej igen om ni är intresserade.

Lisa

28 juni 2011 20:58

Tusen tack. :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards