Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2011

Min Leo! <3

Av Lisa - 13 augusti 2011 16:00

Bara för han är den finaste Leo:n i världen!  


   

Det verkar som även min minsta son kommer bli en lintott.

Inte lika ljus som storebror(än, men sen är ju Viggo den blondaste pojken som går i ett par skor också..) men mycket ljusare än jag trodde han skulle bli. :D

Dessutom tycket jag för första gången  härrom dagen att mina barn är lika varandra till utseendet(i personlighet, är de fortfarande varandras motsatser). :D

 
 
Lisa - mamma till Knut

Lisa - mamma till Knut

13 augusti 2011 20:42

Hihii sötisen!

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

 
Linda N

Linda N

14 augusti 2011 00:44

Haha!! De är jättelika...tycker jag :o)! Fast ändå olika så klart.

Vilken fin vagn du hittade!! Går det att ha Leo mot dig i den? Att barnen alltid är frammåtvända i moderna vagnar förstår jag nämligen inte alls... Men det är ju jag det... :o).

http://knepstolparna.blogspot.com

Lisa

14 augusti 2011 03:23

Jo, du tycker ju det! :) Vagnen är jättefin, sen att den gamla bara behövde en bult det känns väl sådär... Ja man kan vända handtaget på vagnen åt bägge hållen! ;)

 
Linda N

Linda N

14 augusti 2011 21:34

Nääe, var det så lätt att laga?! Tanken slog mig ändå när jag läste... "var det inte lagbart"?

Du, jag har glömt att säga... Men kan du inte orgaisera din recept lite ;o)? Inget litet krav va? Du har så mkt gott, men det är så svårt att hitta. Letade efter en mousse när vi skulle ha gäster för ett par veckor sedan. Men till slut fick det bli en från Arla :o). Eller kanske lägga in en sökfunktion i bloggen?

http://knepstolparna.blogspot.com

Lisa

14 augusti 2011 23:05

Jovisst jag trodde ju det också, men det är en lång historia...
Jag kan försöka organisera mer, undrar om man kan döpa om mina kategorier(taggarna alltså..)
Sökfunktion finns, den ligger under kategorierna i menyn. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards