Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2011

Slim sweatjeans från Me&I.

Av Lisa - 30 augusti 2011 20:02

Alla vet väl att jag älskar Me&I?

Om nån mot förmodan missat detta så kan jag skriva det igen:

jag ÄLSKAR Me&I. :)


Jag har ju varit på en visning i år å där blev det en varsin tröja å strumpor till killarna inhandlat. :D


Leo's zebratröja är lite stor än men Viggo har använt sin anktröja. :D

Just Viggo's var inte den finaste tröjan i mina ögon, men precis som jag trodde när jag valde den så är Viggo förälskad i den. :)

 

Efter jag varit på visningen fick jag ett mail från Me&I om en förfrågan om jag ville recensera ett valfritt plagg från höstens kollektion här på bloggen. :D

Behöver jag säga att de inte behövde ställa frågan två gånger...? :P


Eftersom barnen alltid är i fokus, valde jag faktiskt ett plagg till mej själv.

Det blev Slim sweat jeans, som är lite grövre leggings-liknande byxor med bakfickor å fejkfickor fram.

Jag valde dem för jag har insett att mina golden-jeans-year's är oerhört avlägsna men det ändå kunde va kul att kunna ha lite kortare tröjor utan att behöva ha kjol också, att ha byxor liksom.


I dag var det premiär, å vad mer kan jag säga än att jag älskar dessa byxor? :)

De är galet, galet sköna å dessutom kände jag mej lite mer klädd än med vanliga leggings.

Jag har dessutom inte behövt dra upp dem en enda gång under dagen å då sitter de ju som en smäck. :)


 

Det var för övrigt super-mycket snyggt i vuxen-kollektionen den här säsongen, men ska ni bara köpa ett plagg köp slim sweat jeans. :)


  

 
 
Frida

Frida

31 augusti 2011 07:31

Byxorna är så snygga! Vågade inte beställa dem, då jag inte kunde prova dem på visningen jag var på... Blev en Tunic with kurbits istället! Helt underbar i kvaliten! Om den nu bara kunde komma någon gång! (hur fick du erbjudandet om att recensera?)

http://fridala.blogspot.com

Lisa

31 augusti 2011 13:21

Jag hade faktiskt inte heller provat innan men chansade å de passade.:)
Har du väntat länge på tunikan?
Jag fick bara ett mail från me&i, kanske de har sett att jag länkat till dem tidigare eller nått. :)

 
Frida

Frida

31 augusti 2011 18:30

Var på partyt den 25:e så jag har inte väntat speciellt länge, men den som väntar på nått gott (eller fint) väntar alltid för länge enligt mig!
Hmm får väl se till och länka lite till Me & I då så får vi se! Älskar kvaliten på deras kläder! Har du testat Överaskningspaketen? Fick en tunika (grå) förra gångne så jag var ju tvungen att beställa ett denna gången med :)

http://fridala.blogspot.com

Lisa

31 augusti 2011 19:15

Då kommer den nog snart då i allafall. :D
Jag älskar med kläderna, både till barn å vuxna. :)
Nä, överraskningspaketen har jag inte testat, det är ju alltid så mycket annat man vill ha. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards