Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2011

Fint!

Av Lisa - 22 oktober 2011 22:11

Det blev en lördagskväll av bästa sort, frosseriets tecken precis som det brukar bli om systrarna Arvidsson vistas i samma kök. :)

Grillat kött å världens godaste bea. Hemmaslagen förståss. :D

Jag å Stina kämpade med gemensamma krafter med vispning å en hungrig liten Leo medans de andra två skötte grillen, å den såsen vill jag lova, den var värd allt slit. :D

Jag, Stina å Leo njöt av middagen i fulla drag, men de andra två var mer sparsamma med lovorden.

Viggo klagar över ont i munnen så han har säkerligen blåsor. :(

 

Frossande stannade inte vid brakmiddag som ni ser, utan kalaset fortsatte med marängswiss. Med allt hemmagjort utom glassen. :)

Det är väl inte alla som ställer sej å gör maränger vid halv åtta på lördagskvällen. Men jag har aldrig påstått att jag är normal. :D

Tvärtom,vi har ganska mycket märkliga saker för oss här. :P

I går vid samma tid stod mannen i familjen med ett måttband å mätte en väg å planerade för fototapet, men det är en helt annan historia. :)


Vi har haft lördagsslapp framför Sommaren med Göran, som visade sej va riktigt kul å vi är fortfarande stockmätta. :)


Jag har längtat efter duschen sen i förmiddags men ännu inte hittat dit så det är väl det som återstår av den här dagen. :)


Innan jag avslutar bjuder jag på lite länk-kärlek. :D

Titta in hos min bloggvän Frida, å var med å tävla om smycken. :)

Å så har en av mina trognaste följare Tina skaffat sej en egen blogg som ni kan ta ett span på. :)

Å sen om ni inte redan hänger på Bloggfamiljen, rekommenderar jag er att titta där också. :D

Jag älskar både Matplatsen å Starwoman! :)




I morron håller vi tummarna för att mitt Blingo-party blir av! :)

Hörs igen då! :)

Gonatt!


 
 
Emma H

Emma H

22 oktober 2011 23:19

Låter som en riktig kanonkväll! Och jag är impad över hemlagad bea OCH hemgjorda maränger! Bara svänga ihop på kvällen så där, hihi. =)

Visst är banantröjan fiiiin! Jag har köpt den begagnad via facebook, men den såg ut som ny när jag fick hem den. Jättekul är det för Claudia bara älskar bananer. Hon är dålig med att äta generellt, men bananer är något hon skulle kunna äta i hundratal. Så jag var ju tvungen att skaffa den där tröjan åt henne. =) Jag har bara köpt Me&I-kläder i något år så jag har inte så lång erfarenhet, jag har mer tänkt att det är väldigt olika hur mycket jag gillar olika kollektioner. Älskar den här nyaste t ex, men vårens var jag inte så förtjust i.

Kramar!

http://sitamoia.blogg.se

Lisa

23 oktober 2011 11:44

Ibland är man inne i stimm, om så klockan är åtta på lördagskvällen eller vad den än må vara. :P
Jag har inte varit jättefrälst i höstens kollektion jag, men är annars ett stort me&i-fan. :)
I dag blir det även ett Blingo-party. :P

 
Mårtenssons kök

Mårtenssons kök

23 oktober 2011 19:02

Godsaker minsann... marängswissen får det att vattnas i munnarna våra:)

Ha en fin vecka!

http://martenssonskok.blogspot.com

Lisa

23 oktober 2011 21:17

Den var nästan för god! :D

 
Tina Håkansson

Tina Håkansson

23 oktober 2011 20:01

Jag är oxå impad över allt hemmalagat kan jag säga! Vilken brud säger jag bara! Om ändå jag bara hade haft den orken!

http://tinahakansson.bloggplatsen.se

Lisa

23 oktober 2011 21:18

Ork å ork vet jag inte om vi kan kalla det. :P
Skvatt galen i mat snarare. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards