Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

Ledig tisdag.

Av Lisa - 7 februari 2012 08:16

Känner mej fortfarande helt matt i kroppen å hade helst sovit ett par timmar till.

Det vill tyvärr inte mina grabbar även fast Leo sov ända till sju. Viggo började mala om frukost redan en timme tidigare han, men vi steg inte upp förrän Leo vaknade.


Har en dunkande värk i min handled.

Misstänker att den kommer av vagnputtandet till å från förskolan.

De är inte så lätta längre de där barnen, å man kan bara ha handtaget i ett visst länge så länge Viggo står på ståbrädan.

Nästa veckas projekt kommer således bli att fixa punkan på min cykel å montera upp cykelkärran som vi ärtvt från Jajja å co. :)


Jag sitter kvar i frukostdisk-kaoset. Som vanligt försöker jag åtminstone stjäla några dator å kaffe-minuter.

Viggo myser till det med tv å Leo leker med sina grytor å grejer på sitt rum så än så länge går det bra. :D

Att kaffe varit upphällt för länge å bara är ljummet, det låtsas vi inte om alls. :D


Nått vi däremot måste uppmärksamma är att på lördag är det dags, dags för mej att helt ensam sätta mej på tåget till Malmö för å gå på event! :D

Det är galet att jag verkligen ska göra det här.. Men mest galet kul.

Jag hoppas att jag skaffar vänner för livet å att jag vinner en liten tävling i allafall. :)


Nu ska jag ta tag i disken å ge mej i kast med å duscha av en liten son som har lockarna fulla med vällning. :D


Ha en bra tisdag!


En repris-bild. Kan ni fatta att den mista i familjen är arton månader?


 


 
 
Ingen bild

mig

7 februari 2012 18:50

kolla in bloggen ljuvligt-hem och inredning. Hon ska också till Malmö:)

Lisa

7 februari 2012 20:01

Trevligt. :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards