Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

Nog är det vardag alltid. :)

Av Lisa - 13 februari 2012 20:09

Här ligger jag med världens migränhuvudvärk å andas ut.

Huvudet har dunkat sen jag steg upp i morse så dagen har gått lite motigt.

Leo har dessutom gnällt å skrikit en hel del å det har inte precis gynnat värken bakom pannan.

Gissar att han fortfarande lider i sviterna efter kräksjukan med en uttorkad liten kropp å hård mage som resultat. :(


I vilket fall spenderade vi förmiddagen tillsammans med fina mammor å barn på ÖF.

Skönt å komma dit i mellan åt, vi är liksom hemma där efter att ha spenderat två förmiddagar där i veckan under hela föräldraledigheten.

Dagen till ära premiär-använde jag mina nya me&i-leggings.

Bitterljuvt, då de faktiskt är snudd på för stora.

Uppenbarligen har jag gått ner i vikt trots allt? :D


Efter ÖF slängde vi i oss lite lunch å efter mycket om å men så hamnade vi i pulkabacken, en med snö till å med. :D

Väl där vaknade Leo, på fullkommligt fel sida.

Han skrek å skrek å skrek bortsett från den lilla stunden han fjäskade ner sej i knät på en annan mamma som var där å snyltade russin. :D

Hemvägen var en prövning för då var Viggo också trött å gnällig.

Svettig å smått stressad, men hem kom vi.

Väl hemma lugnade sej barnen å lekte tillsammans hur länge som helst.

Som jag älskar å se dem göra det!


Jag hann laga kvällens kycklingmiddag.

Resultatet blev väl lite sisådär.

Det där med å köpa hel kyckling verkar va som å spela lite på lotteri.

Just denna var lite av en nit å den blev inte alls så god som sist.


Jag hann inte delta i själva middagen utan hastade vidare till Leo's utv-samtal på förskolan.

Han klarar sej fin fint där, å jag trodde inget annat heller.

Från vår sida finns det absolut inget å klaga på heller. :)


När jag kom hem fixade jag till en röra på den kvarvarande kycklingen å åt i tunnbrödför riset tog slut vid middagen.

Ris är nämligen något som går hem hos barnen i det här huset. :)


I morron är det dags för jobb igen efter fem dagars ledighet, vab inräknat.

Det känns väl inte helt kul det ska erkännas.

Gnistan fattas mej ännu. Sorgligt men sant.


Nu ska jag ägna mej helhjärtat åt den sista stunden av underbara Familjen Annorlunda.


Kram å hej på kompisar! :)

 
 
Bromans Bravader

Bromans Bravader

13 februari 2012 22:26

Nej din stackare. Usch för migrän. Hoppas det släpper snart!
Kram

http://www.bromansbravader.blogspot.com

Lisa

14 februari 2012 15:39

Det hjälpte faktiskt med tabletter, var bara inte smart nog å ta dem direkt...?! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards