Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 20 februari 2012

Tvivel.

Av Lisa - 20 februari 2012 21:16

Fy vad ensam jag känner mej i kväll.

Jag tvivlar på mej själv överlag men på

mitt beslut att byta jobb i synnerhet.

Var det verkligen värt det?

Jag hade fast, bra schema å är var trots allt ordning å reda.

Jag kunde lämna jobbet när jag gick hem å jag var glad å inspirerad när jag var där.

Nu har jag ingenting.

Ingenting mer än osäkerhet.

Å tvivel.

Osäkerheten går ut över familjen.

Å det blir det aldrig värt.


Hoppas allt känns bättre snart.

Åminstone schemat så jag hinner använda min tid.

Annars deppar jag i hop.


Sorgligast av allt är att jag alltid verkar vilja något annat?

Nöjer mej aldrig på jobbet.

Å blir besviken.

Jag hade det bra.

Men valde, vad som känns nu, fel.

Å jo,besviken är jag.

Verkligen.

Inte på andra den här gången.

Utan på mej själv


Jag måste mutra upp mej oavsett.

Frågan är bara hur...?

 
 
Ann

Ann

21 februari 2012 06:38

Vad jobbigt, vännen! Det brukar väl kännas lite "gungigt" i början innan alla rutiner har satt sig ordentligt..? Men - om du känner i magen och hjärtat att det är fel jobb för dig - ja, då FÅR man ångra sig och byta! Kram! <3

http://shopstop-ann.blogspot.com

Lisa

21 februari 2012 08:51

Skit-tuff när det såklart är så mycket jag inte kan påverka.
Jag fokuserar på det positiva. Vilket just nu, enbart är att jag har nära till jobbet!

 
Frida

Frida

21 februari 2012 09:24

Hoppas verkligen att det känns bättre snart! Kram

http://fridala.blogspot.com

Lisa

21 februari 2012 11:22

Mmmm, jag med!

 
Ingen bild

Lizette

21 februari 2012 21:39

Usch vet hur det känns var själv i din sits förra året. tvekan om man gjort rätt val och hopplös. Det tar alltid ett tag innan man kommer in i nya rutiner, arbetssätt och lär känna vårdtagare och anhöriga. Och för din del är det dubbelt, från att komma tillbaka från en mammaledighet till att sedan efter kort tid byta arbetsplats. Inte konstigt att du är förvirrad och inte trivs fullt ut än. Hoppas verkligen du hittar gnistan, för jag vet att du älskar ditt jobb och gör allt du kan för dom gamla.
Som du märker läser jag ifatt igen :) trevlig kväll!!

Lisa

21 februari 2012 22:15

Usch ja, jag har liksom inte tålamodet just till å vänta in rutinerna å vanorna liksom.
Jag vill kunna allt nu, eller helst i går.
Om nån månad är nog all oro glömd!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards