Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Lisa - 12 april 2013 09:44

 

Viggo går all in med tre sorters pålägg på en å samma macka. :)


Hej på er denna gråa å regniga fredag.                

Här sitter vi å huttrar inomhus å hur tjatigt det än är så längtar jag efter våren nu. BIG TIME!

I dag känns det mera som höst, ska ladda upp med nya värmeljus å ha tänt i fönstren hela dagen.


Tyvärr kan vi inte stanna inne hela dagen utan måste köra en rund till jobbet..

Vi ska passa på å köpa hem lite fredagsgodis å ingredienser till morrondagens middag.

Martin åker på shoppingresa till Tyskland i natt å i morron bjuder jag traditionsenligt mamma på middag.

Ni som hängt mer här vet att jag lagat uteslutande soppa vid alla tidigare Tysklandsresor eftersom Martin avskyr soppa, men i morron blir det ändring till färsk pasta.

Något jag verkligen kan sakna å som jag nog inte ätit sen Martin fick sin diagnos.

Det här receptet har jag siktat in mej på. :)


I kväll ska vi använda oss av dessa vid middagen... :) -------------->






Viggo ska ju fotbollsträna mellan kvart över fem å kvart över sex.

Inomhus. Vilket både han å jag är ganska glada för en dag som denna även fast tanken från början var att han skulle återuppta träningen för att de egentligen skulle ha utepremiär i dag.

Helt ärligt så tyckte jag inomhusträningen var sååååå dåligt organiserad så vi valde att låta bli, men Viggo vill verkligen spela så vi ger utomhussäsongen en chans till.

Längtar till han är stor nog att börja spela här i Asarum.


Nu är det lika så bra att vi paltar på oss å uträttar dagens måsten så vi kan kura riktigt ordentligt sen. :D


Vi hörs igen. :) 

Av Lisa - 12 april 2013 06:52

Lite morron-kel mellan brorsorna. :)
Vi stannar i sängen en stund till å myser.
Gomorron fredag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards