Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under maj 2013

Av Lisa - 5 maj 2013 09:37

Nu är vi utcheckade å jag å Leo väntar på de andra två som är å hämtar bilen. :)
Det är redan skönt ute, å vi kan ju verkligen hoppas att det här var helgen då våren kom! :)

Dags för bad strax.
I glasögon eller halvblint tillstånd för min del, då jag helt glömt bort å ta med mina linser... :S
Det blir säkert bra ändå! :)

Hörs sen!
Kram å hej! ;)

Av Lisa - 5 maj 2013 07:07

Här ligger vi, ganska nyvakna i hotellsängen. :)
Natten har varit lite sisådär, trångt å varmt, men vi har fått i hop ett gäng timmars sömn. :)

I dag blir det som sagt frukost, sen bad å efter det en liiiiten shoppingtur till A6.
Barnen har egna plånböckerna med sej å vill till leksaksaffären å jag är väldigt lockad av Ikea! :)
Får se hur trötta vi är helt enkelt! :)

Av Lisa - 4 maj 2013 20:07

 

Unnar oss lite go-dricka på hotellrummet.

En GF-öl å en winecooler, båda ganska nya i Bolagets sortiment. :D

 

Har sprungit i affärer, lekt på lekplatsen jämte hotellet(i tre omgångar :P), varit på 85-års kalas hos farmor å ätit på Jensen Böfhus(alltså tyvärr, maten där, inte värt pengarna, på långa vägar!).

Å jo, vi har haft stunder av kaos å tjabb, men över det hela taget har det verkligen gått bra i dag. :)

 

En lång å intensiv dag går mot sitt slut å vi myser på hotellrummet.

Barnen ligger tätt jämte varandra i sängen å kollar ScobyDoo på den bärbara dvd:n medan jag å Martin försöker höra vad de säger i En gång i Phuket. :)

 

I morron blir det fin-frukost(stina säger att de har gf-bröd i frysen, man måste be om det!) å sen ska vi äventyrsbada på Rosenlundsbadet. Har inte varit där sen jag var liten, då det var ett måste så fort vi var här, så det ska bli skoj att åka dit med mina egna barn nu. :)

 

Nu ska jag bädda ner barnen tänker jag, sen blir det nog ryggläge framför tv:n en stund innan jag med slocknar. :)

 

Kram på er!

Av Lisa - 4 maj 2013 18:33

Jaha.
Vi är galna!
Äta ute.
Kan sluta hus som helst! :)

(Än så länge går det super! *peppar peppar*)

Av Lisa - 4 maj 2013 12:38

Å ett snabbmat-stopp! :)

Av Lisa - 4 maj 2013 12:22

Rumsnycklen. :)
Note: ta med en varsin nyckel ut! :)

Av Lisa - 4 maj 2013 10:45

(Okej, vi gick lite vilse..)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards