Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 23 augusti 2013

Av Lisa - 23 augusti 2013 22:03

Utan världens bästa Sylvanders! <3
F*n vad jag har det bra! :)

Av Lisa - 23 augusti 2013 20:26

Freeeeeedag, å du underbara veckodag! :)

Av Lisa - 23 augusti 2013 17:43

Frågan är bara var resten av familjen är..?! :)

(Det blir improviserad marinerad fläskfilé med mozzarella å soltorkade tomater, ungsrostade grönsaker/pommes, ajvarsås å salsa! :)
Att äta bättre är inte svårt, men att äta lagom mycket är desto svårare..!)

Av Lisa - 23 augusti 2013 15:59

Inget godis eller popcorn för min del, men väl en karamellsmakande latte å trivsam lektyr! :)

(Å psst, måttbandet visar minus 4 cm runt midjan å minus 3 cm runt höfterna.
Det lönar sej å skärpa till sej, även om det är en lång väg att vandra än..!)

Innan jag förlorar mej bland recept å möbler efterlyser jag tips på lågkolhydrats-tillbehör att äta i stället för potatis..?
Jag har kört fast.

Av Lisa - 23 augusti 2013 15:09

Leo tycker jag är snål som gett honom så lite korv på mackan! :P

Hemma från jobb å dagis å känslan som infinner sej är glädje å tacksamhet! :)
Tacksamhet över en andra ledig helg i följd, över mina fina ungar å över familjen jag har fått! <3


Å när barnen ätit klart ska popcornen poppas, godis rotas fram å sovrummet intas.
:)

Planen för min del är att joina dem, så fort jag stekt upp fläskfiléen! :)

Helgen är här nu, det känner ni va? :)

Av Lisa - 23 augusti 2013 12:01

Sitter här på min rast-bänk tar lite luft innan det är dags å arbeta vidare! :)
Molnen känns oroande svarta runt omkring, men än skiner solen! :P

Måste säga att jag är på ett skapligt fredags-humör! :)
Känns härligt med ännu en ledig helg framför sej! :)
I morron ska vi på kalas å på söndag åker Martin till England för att utnyttja sin 30års present från mej å pojkarna tillsammans med Håkan som förståss också är med å sponsrar själva resan. :)
Ikväll satsar vi således på att fredagsmysa med den lilla familjen.
Leo har önskat sej popcorn å planen är att vi äter nån form av fläskfilé till middag! :)

Hoppas ni har en härlig fredag hörrni! :)
Hörs igen senare såklart! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards