Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 augusti 2014

Av Lisa - 21 augusti 2014 21:43

Kan tydligen inte se piggare ut?!

Färdigjobbat för veckan.
Nu firar vi helg.
Tyvärr med feberns intåg hos den stora sonen.
Men ändå.
Tre lediga dagar väntar. :D

Förhoppningvis piggar Viggo'n på sej så pass att vi kan hitta på lite grejer å annars får vi hålla oss hemma å mysa.
Inte fy skam oavsett. :)

Kram å gonatt!

Av Lisa - 21 augusti 2014 12:26


     


Ganska så exakt 1 år sedan.


Å så i dag.

 


Det är både svårt å visa på bild å svårt å förklara.

Men jag mår så mycket bättre å trivs med mej själv sedan jag tänkte om gällande mat å framförallt sen jag började träna. :D


Lite off på just träningsfronten denna veckan.

Men det kommer igen, kanske redan i helgen. :D

Lite torsdagpepp till mej själv.

Å till er som behöver.

Kan jag å så kan ni! :D

Av Lisa - 21 augusti 2014 10:47

Leo å jag spelar alla våra spel i dag.

"Leo, vad du är duktig på å räkna å på vilken siffra som är vilken."

Lång paus.

"Tack så mycket mamma!"
"Vad tackar du för?"
"För att du sa jag var duktig såklart!"

:D

Ibland lyckas man kanske med uppfostran ändå? :)

Av Lisa - 21 augusti 2014 09:14

Snor åt mej en liten lugn kaffeminut innan jag drar i gång med legobygget som jag lovat Leo att delta i... :)

Viggo är lämnad på skolan.
I sista minuten även i dag.
Fattar inte hur tidigt vi ska behöva stiga upp egentligen?
Ungen älskar i allafall skolan so far, å han har blivit så stor att han absolut inte vill ha nån hejdå-puss framför polarna när jag lämnar. :P

När jag jobbat klart i kväll tar vi helg jag å barnen.
Ska bli härligt med en lugn morron i morron bitti såhär efter första skolveckan.
Den som är mest sliten är nig inte själva skolbarnet utan jag. :P
Jag har fortfarande inte förlikat mej vid tanken på att det är så här vår vardag kommer se ut i tio år framöver åtminstone...
Jag fattar att man vänjer sej, men det är en omställning.

Hoppas ni får en bra dag!
Kram å hej så länge!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards