Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 juli 2014

Av Lisa - 21 juli 2014 22:33

Underbar dag.

Sjö.
Hav.
Grill.
Klipp-buffé.
Bad.
Glada ungar(å lika arga. <3)
Umgänge med dom bästa jag vet.

Städ bland kokböcker.
Omplantering av tomater.
Torsdagens avsnitt av Ernst.
Kattgos.
Orange is the new black.

Å i morron åker vi på en
snabbvisit till paradiset! :D

Av Lisa - 21 juli 2014 17:35

Barn på klippor.

Män som grillar korv.

Å två systrar som solar(å badar!!)

;)

Life is good! ;)

Av Lisa - 21 juli 2014 15:37

Ny lektyr får följa med till havet. :)


Förmiddagen spenderandes som sagt vid Långsjön i sällskap av familjen Magnell/Persson.
Bad å lekande barn. Det var toppenbra. :)

Nu är vi på väg till boön där vi ska möts upp Stina å Daniel för grill , kvällshäng å havsdopp. :)

Man kan lugnt påstå vi tar tillvara på å njuter av sommaren. :)

Av Lisa - 21 juli 2014 09:57

Långsjön. Bryggorna.

Men snart får vi sällskap. :)

Av Lisa - 21 juli 2014 08:44

Här sitter jag.
Njuter av kaffe å att luften känns lite friskare denna morron.
:)

Barnen sov ganska så länge här i dag.
Viggo var uppe först, men då slumrade jag vidare å väntade in Leo som trippade upp kvart över åtta. :)

Morrongosiga brossor! <3

[Bild]

I dag har jag två bekymmer.
Dels så gick Martins tandläkartid inte å ändra så stugtripen kan inte äga rum som planerat.
Frågan är om vi åker upp i morron då i stället å stannar till onsdagkväll eller skjuter på alltihop till nästa vecka?
Gustav ska ju dit onsdag-torsdag å det var ju lite det vi vill pricka in.

Bekymmer nummer två finns i min mun.
Jag är svullen å öm på vänstra sida av gommen så till den grad att det spänner på utsidan av käken, upp till örat å hårfästet. :(
Jag brukar inte pipa över smärta, men att ha ont i munnen just är bara så vidrigt. :(
Hoppas det går över, annars får jag med uppsöka tandvården.

Anyway.

I dag blir det förmiddagsbad vid sjön å bad å grillmiddag vid havet eftermiddag! :)

Å semester då va.
2 veckor to go! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards