Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2015

Gomorron torsdag.

Av Lisa - 20 augusti 2015 06:59

Nu börjar jag bli riktigt trött på det här alltså.
80% batteri i går kväll å ändå, stendöd telefon i morse å alltså ingen väckning..!
Nu är ju tack å lov de andra uppe å det handlar bara om missade fem-tio minuter eller så, men att vakna med ett ryck varje morron å kolla på klockan å fatta att man är sen är ändå inte särskilt trivsamt..

I dag är det torsdag å jag får erkänna att jag inte känner mej särskilt pigg å glad i dag heller.
Energibristen de senaste dagarna har gjort att jag skubbat för mycket från måsten, som å handla tex så kylen ekar rejält tom.

Jag vet egentligen inte vad man blir tröttast av?
Att inte göra sånt man borde/måste eller av att göra allt? :P

Handlingen får jag ta tag i dag i allafall det är ett som är säkert.
Utöver det ska jag masa mej på cirkel på Motiva å förhoppningvis bada lite med. ;)

Jag slutar tidigt å har jag lite tur kanske jag är piggare sen! ;)

Hörs senare! ;)

 
 
Henrika

Henrika

20 augusti 2015 09:50

Köp en väckarklocka på Ica idag vett ja⏰
Vi ses på Cirkeln ikväll! Ha en fin dag. Kram

http://www.gourmettjejen.blogg.se

Lisa

20 augusti 2015 09:52

Är säkerligen billigare än nytt batteri till telefonen. :) Att jag inte tänkt på det! :)
Det gör vi då! Kul! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards