Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 12 februari 2008

Fortsättning följer...

Av Lisa - 12 februari 2008 15:32

Nu är jag hemma från barnmorskebesöket... Alla värden såg bra ut, men jag mår fortfarande skit så det blir Karlskrona å förlossningen frö säkerhets skull..

Vi kör när Martin har kommit hem.

Så nu sitter jag här å gråter, gråter för att jag inte är beredd, för att jag inte vill vara i vägen å för att jag inte vet vad det är... Men också för att det känns så onödigt å för att jag är precis livrädd...

Hur ska jag kunna veta vad som är förvärkar, jag har aldrig fött barn innan... :( jag har ont, å det är något som inte stämmer, det är det ända jag kan säga med säkerhet.

Hoppas att vi är tillbaka hemma i kväll, troligtvis kan de inte säga eller gör mer där borta...

 
 
Ingen bild

anna

12 februari 2008 15:48

Hej! Det är ju skönt att värderna var bra iaf :) har suttit och väntat med din blogg uppe på att du skulle komma hem och skriva.
Kommer bli skit bra de här. Din oro smittar av sej kan jag lova! Lycka till i kväll

 
Ingen bild

ida

12 februari 2008 15:52

Åhhhh *kramar om* var ionte rädd. Känner sååå igen det du känner!! Vi fick skickas till förlossningen 2ggr så
där halv snabbt. De är jätte bra där borta, lugna och sansade. Det kan dock ta en evighet där borta. Köp med. Dricka,frukt, godis eller något sånt. De kommer låta er vänta i ett undersökningsrum. Om det är förlossning på G så lovar jag att du kommer hinna bort i lugn och ro och sen kankse bli inlagd. martin får då stanna och det är ett rum med TV. Ta det lugnt bara!!!!!
kram kram


 
Ingen bild

Thine

12 februari 2008 16:08

Lycka till nu vännen och hoppas allt löser sig till ditt och bebisen bästa. Som IDA här skriver-köp med er tidsfördriv samt något att äta för tid kan det verkligen ta. Tro mej..Efter 3 gångers besök på förlossningen så är man van nu:). Tänker på dej/er.!Kram

 
Ingen bild

Liz

12 februari 2008 17:56

*tänker på er* hoppas allt går bra därborta! kramar

 
Ingen bild

Mia från familjeliv

12 februari 2008 18:12

Lycka till! De kommer gå bra. På förlossningen är de deras jobb att ta hand om dig och andra blivande mammor. Hoppas allt är bra och att ni snart får träffa er bebis! Jag håller tumarna!

*kramar*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards