Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 19 april 2008

I dag känns allt bättre...

Av Lisa - 19 april 2008 09:28

Usch vilken jobbig kväll vi hade i går. Viggo somnade redan vid sju, han vaknade inte å ville äta å kela som han brukar. Innan han somnade hade han dessutom matvägrat, med andra ord så åt han bara hade han bara ätit en enda gång sen eftermiddagen, det har aldrig hänt innan. Klockan halv ett hade jag fortfarande inte vågat somna, var rädd att jag skulle vakna som i dag på morronen å upptäcka att han hade slutat andas.

Med andra ord var jag i upplösningstillstånd, å Martin med för den delen, som behövde oroa sej för oss bägge. Han ringde sjukvårdsrådgivingen vid halv ett, som menade på att de gör så i bland dom små, att han nog inte var sugen bara. Troligtvis beroende på förkylningen.

Hade så sjukt ont i brösten med, de är ju vana vid betydligt tätare måltider... :( Fick "tömma" i handfatet tillslut...


Somnade i allafall till runt ett, å Viggo har vaknat sina vanliga tider i natt å ätit. Han är fortfarande täppt å hostig men han verkar va sej själv igen. Puh! 


Nu är mina pojkar ute på promenad å köper frukost-frallor. Ska bli gott, var så länge sen. Hade kanske behövt sova lite till, men jag gick upp å tog lite kaffe i stället, kan va skönt att göra det utan att behöva stressa i sej det så här nån gång i bland. :)


Som sagt måste jag nog ta tag i den här förbannade oron för allt å inget, det går ju ut över båda mina grabbar. :(


I dag ska vi till familjen Ahlér på Hasslö, hoppas det är lika fint väder där som det är här. Ska köra så vi är där runt två. Då kommer man hem i vettig tid också. Ska försöka hinna fylla ett par lådor till som Martin kan frakta till huset i morron. :)


Tack för supporten! :)

 
 
ida

ida

19 april 2008 09:55

Skönt att allt känns bättre idag! Endel oro är ju normal men inte när man känner att den tar över ens liv!
Tycker definitivt att vi ska ses sen, tänkt att bjuda hit både dig, viggo, emilie och anna sen . Det hade varit kul!
Vi har ju träffats innan, när du sjäng för Emilie när hon fyllde 20 :-D
kram

http://www.idus.bloggagratis.se

 
Jennie

Jennie

19 april 2008 12:22

Hej! Vet inte om du minns mig, vi umgicks lite grann för massa år sen, när vi gick på Klockeback tror jag. Har läst din blogg ett tag och tycker att du skriver jättebra, verkligen intressant att läsa. När man läser andra bloggar verkar mamma-livet va rena himmelriket men du visar att det kan va både himmel och helvete. Jag tycker du verkar va en mycket bra mamma och Viggo är ju hur söt som helst! Hoppas han blir bättre från förkylningen snart. Ha det bra!

http://avtryck123.blogg.se

 
Hanna

Hanna

19 april 2008 12:48

Hehe, klart du ska :)
Hyllan är snygg.

Vad gör ni idag då?

http://Linnea05-Elias07.bloggagratis.se

 
Jennie

Jennie

19 april 2008 14:20

Jag tyckte väl att jag kände igen huset när du hade en bild på det här. Tror jag vet var det ligger. Det var mer än jag kom ihåg att du har sovit hos mig. Men att vi spelade 8-bits kan mycket väl stämma. Har det fortfarande kvar :-)

http://avtryck123.blogg.se

 
maleena

maleena

19 april 2008 16:47

hej =) kämpa på vännen. tycker du gör ett jätte bra me jobb me viggo..! tycker du ska ge dig en välförtjänt klapp på axeln =) VAR STARK..!
förresten kan jag länka dig från min blogg, bästa bloggen =)

Mvh Malena

http://maleena.bloggagratis.se

 
Emilie

Emilie

19 april 2008 16:48

Va skönt att det är bättre idag,
tycker du kämpar på bra!

Kram

http://emilai

 
anna

anna

19 april 2008 18:01

Hej! har din grej hemma :) Du jag tänkte vi skulle skriva en sång som vi kunde sjunga på nästa fest vad säger du om de? haha Hoppas ni haft en trevlig dag i solen kraaaam!

http://famfett.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards