Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 10 juli 2008

Detta har hänt...

Av Lisa - 10 juli 2008 21:03

Medan jag har varit "borta"(jättelänge, verkligen) har bla. följande saker hänt.


Gårdagen spenderades alltså kortlös i Sölvesborg. Mamma bjöd på fika å Stina la som jag tidgare har nämt ut för mina gardiner. Stina köpte en hatt som hon blev lite smått besatt av. När jag å Stina var inne å beställde fika hann mormor sätta på Viggo ful-kepsen(en mycket praktisk keps med solskydd i nacken som han såklart har fått av henne å morfar, men som sagt fuuuuul är den.:))

 


I dag har jag å Viggo varit ute å gått med Hanna å Ahgnes i en å en halvtimme. Fattar faktiskt inte riktigt hur vi pallade, det var duktigt varm. Men ja, det gick av bara farten som det brukar heta. :) Måste börja gå lite oftare, är väldigt för att inte säga mycket matt i benen nu nämligen. Känner mej riktigt mörbultad, å det håller verkligen inte!

Vi var även inne i deras hus å snokade loss. :) Mycket snyggt! :)

Efter besöket gick vi hem till mamma, igen, vi har varit där varje dag denna veckan, hon har börjat sin semester nämligen. :)

Både i dag å igår har Viggo provat gungan som morfar har köpt till honom. Inte jätteförtjust precis, men det blir nog roligare. :)

 

Min stora pojke. :)


I övrigt är Viggo förkyld, IGEN! :( Lika hemskt den här gången.

Han har även börjat vakna tidigare å tidigare på morronen. I morse var det tjugo i sex som gällde. Tack å lov somnade han om vid kvart över sju, sen sov vi bägge två till nio. Skönt, men jag behöver mer...



På onsdag ska jag va i från Viggo en längre stund för andra gången nånsin. Ska se Uggla på Torget. Ska inte lämna bort honom eller så, han ska va hemma med sin far. Troligtvis kommer jag lida mer än han. :)

Men jag gillar inte att va i från det lilla grynet, å jag ser ingen anledning till att lämna bort honom heller. Utan snarare en press om att jag måste göra det. Men nej, jag måste inte ett skit! Basta!

För att återgå till konserten upptäckte jag att Uggla inte börjar förrän senare, fram emot halv elva närmare bestämt. :) Jag blev överlyclig, det innebär att jag inte behöver känna nån stress över Viggos ätande, behöver inte pumpa heller. Han äter nämligen sista gången vid åtta, halv nio. Så när han är tankad å klar sätter jag mej på cyklen med stan i sikte. :) Måste hämta hem min cykel dock, den har jag nämligen lånat ut till Bill... 


Det blev långt värre det här, men det blir väl så antar jag. :P


Så här har ni å bita i en stund i allafall.... Ni som gillar mej!


Såklart måste jag ju säga grattis till mormor Lotta. :)


 
 
maleena

maleena

11 juli 2008 09:30

fiina bilder =) såg att du skulle på uggla, vi har inte bestämt oss än om vi ska dit, hoppas vädret blir bra dock =)
skönt att du bloggar igen, de ingår i min morgon rutin att gå in på lisoballs blogg =P

hoppas allt är bra med er!!

kram

http://maleena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jennie

13 juli 2008 07:48

Säkra på att han inte är allergisk mot något? Tvättmedel, sköljmedel, katten osv? Iom att han blir "förkyld" så lätt!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards