Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 26 januari 2009

Desperat...?!

Av Lisa - 26 januari 2009 21:51

För det första undrar jag om nån där ute har provat nån pulver diet(typ nutrilett, inte de dyra varianterna...)?

Motivation till att träna har jag, så det räcker å blir över, men maten är jag fortfarande såååå slarvig med. Så jag tänkte att en sån där kur kanske kunde hjälpa mej tappa lite i vikt å ge mer motivation till att äta ännu bättre...?!



Har tränat mellan sju å åtta. Det gick väl sådär orken å styrkan finns där, men jag har så förbannat ont i mina ben. :( 

Har cyklat fram å tillbaka till skolan i dag, å eftermiddags trodde jag nästan smärtan var bort, men tji fick jag! :(

Undrar vad det beror på...? Skorna jag har i skolan kanske? Har ju mest levt i gymadojjor det senaste året så...

Eller har jag övertränat...


I vilket fall som helst klarar jag inte att cykla i morron utan ska lifta med Buffi redan vid kvart över sju...

Ska sitta i skolan å läsa in mej på barn-HLR( i sista minuten) vi ska ägna tre timmar av eftermiddagen till att lära oss det praktiskt, ska bli intressant.

Schyst av vår lärare att lägga in det efter vårt önskemål tycker jag, för det ingår inte precis i kursen...

Påföljden blir dock att vi slutar fyra...

Men på onsdag är jag ledig sen, wiee!


Nu ska jag slänga mej i duchen, sen blir det sova, sova,sova(eller inte antagligen) klockn ringer klockan sex... Men då är jag säkert redan vaken, det är inte ofta jag hör alarmet, stänger alltid av klockan innan nämligen..


 
 
Ingen bild

Betty07

27 januari 2009 14:12

Hej!
Äppelvinäger har jag provat och kromtabletter med, kromet tar bort sötsuget och de funkar väl rätt bra, med vinäger är det viktigt att man tränar med och det gjorde väl inte jag så noga=) Så de kan nog funka bättre än vad de gjorde på mig=)

 
Jessica

Jessica

29 januari 2009 01:18

Jag testade Nutrilett för något år sedan och det funkade för stunden. Men jag gick upp detsamma om inte mer när jag slutade med det. Så för mig funkade det inte alls. Men det kan ju variera från person till person. Lycka till! Kram

http://jessan85.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards