Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 11 februari 2009

Snö.

Av Lisa - 11 februari 2009 09:23

Var en aningens förvånad att det hade kommit så mycket snö i natt.

Undrar om vi inte har fått en dm, å mer blir det antar jag.

Jag längtar efte våren, men jag gillar ändå snö å den får mycket hellre komma nu än i slutet på Mars.

Riktig kramsnö är det visst med, enlit rapporten från han som har skottat här. :) 

Viggo sover nu men när han vaknar ska vi ut hela familjen å bygga en snölykta å hänga upp lite talgbollar till småfåglarna. :)


Det som är lite tröttsamt om det här vädret håller i sej är att  det inte riktigt lämpar sej att köra till Ikea i. :S Jag vill ju köpa Viggos present, å en sån här...

Inte för att just ha cd-skivor i, utan mer Viggos bäcker å lite snygga vaser å så i vardagsrummet. Kanske flytta lampan mellan stolarna å ha en hylla fri att använda som avlastningsyta till kaffekoppar å dyl...


Alltid är det skaer man vill ha. Jag är nog materialist trots allt, jag blir lycklig av fina grejer. Men samtidigt så gör min familj, att få lära mej nya saker å äta god mat mej nog ännu lyckligare. Är jag en kombo kanske? ;)


I vilket fall som helst är jag grymt sugen på en sånhär med...

 

Å gärna den här också. :)

 

Det hade varit kul å testa pilates, nu när man har fått upp ganska bra grundstyka.Jag tror inte det finns grupp-träning här...?Kanske på gym? Men att va hemma å träna när Viggo sover de kvällar jag inte går på pass kunde gynnat min anit- beach-2009-kropp...

Nån som har testat Pilates? Eller nått annat träna-sätt, med dvd eller bok? :)



Martin är i full gång med nästa parti skåpsluckor. Jag är övertygad om att slutresultatet kommer bli bättre än vi trott till å med. :) Jag är väldigt nöjd. :) 


Nej om man skulle göra lite nytta nu kanske..? :)


 
 
Jessica

Jessica

11 februari 2009 13:55

Jag har utmanat dig! :) Kram

http://jessan85.blogspot.com

 
Jennie

Jennie

11 februari 2009 23:57

Jag har en pilates-dvd. Det är mest fokus på mage och rygg och efter de första gångerna kan man knappt göra nåt för träningsvärken i magen! Men det ger resultat snabbt, man blir smidigare. Tyvärr är jag lite dålig på att hålla motivationen uppe och fortsätter inte träna så smidigheten försvinner lika fort :-(

http://avtryck123.blogg.se

 
Jessica

Jessica

12 februari 2009 15:28

Jag har faktiskt den dvd:n med Power of pilates och tycker att den funkar alldeles utmärkt. Man tror inte att det ska göra så stor nytta men jag kan säga att man får en grym träningsvärk! Så lite nytta gör den nog! :)

http://jessan85.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards