Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 12 april 2009

Söndag.

Av Lisa - 12 april 2009 20:20

Har haft en jävla-piss-huvudvärk å mått illa sen jag vakande i morse.

Känns nästan som bakfylla, trots att jag inte drack en droppe alkohol i går. :S

Riktigt tröttsamt. I morse tog stressen ut sin rätt med, grät gjorde jag å höll på. Tröttheten som spelar in med gissar jag på. 5.20 är ju inte en mänsklig tid att vakna på när man är ledig...

Har så mycket jag vill få ur mej å skriva o, men just nu är hjärnan på over-load(som vanligt?!) så det får vänta tills en annan dag.

 -------------------

Viggo har haft feber i dag igen. :( Min stackars lilla kille.

Är han inte bättre å feberfri i morron får jag ringa jourcentralen. Så här kan vi ju inte ha det.

Han har blivit en rinktig mammagris på sistone me. Det är bara jag som dyger i mellan åt till å med. Undrar hur det ska gå nästa gång jag ska lämna honom på dagis...?!




Gustav är här å spelar RE, som en liten söndagstradition. :P

M å P utnyttjar ledigheten till fullo å är i stugan å njuter.:D

Vad jag önskar att jag med var där nu....


Jösses vad jag är glad att det är en ledig dag kvar innan det är dags för verklighet igen. Hoppas jag kan varva ner lite åtminstone...

Vi ska böja med Gi i morron. Igen, hoppas det går nu...


Jag har inte kunnat träna på hundra år pga. den satans förkylningen men i morron hoppas jag på en promenad i allafall. Om vi är i skick till det vill säga..


Mycket flumm här nu, men men...


Back towmorrow, utvilad förhoppningsvis...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards