Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2010

Rastlös...!

Av Lisa - 17 augusti 2010 09:37

Jag vill hitta på en massa men känner samtidigt att jag inte har nån ork till något större.

Hade åtminstone behövt asa mej ut på stan å köpa alla de där presenterna

jag behöver få färdigt innan helgen.

Dock känns det inte särskilt motiverande eftersom Viggo vagn-vägrar å tenderar till att visa sej från den sämre sidan vid sånna tillfällen.

Min kropp klarar inte jaga honom heller.

Får ta det på lördagförmiddag hela familjen eller får grabbarna va hemma...

Viggo behöver lite höstkläder å nya pyjamasar med å jag vill ha en kofta å nya underkläder.

Har kollar ellos å hm, men inte fastnat för så värst mycket.

Nån som har nått tips på bra klädshoppning där man slipper lämna hemmet? :D


Vet ni vad jag saknar?

Att träna,gympa, ut å gå, allt!

Martin har jag lovat mej ett par nya walkingskor, men jag får nog hia mej till efter förlossningen med å köpa dem eftersom mina fötter intagit dubbelstorlek.:S


Byggkaosen som råder här hemma gör sitt för rastlsöheten med.

Jag behöver bjuda hem kompisar till mej å Viggo.

Baka å skriva listor.

Nu börjar dock vardagen för de flesta andra, med jobb å dagis.

Hoppas vi kan få till ite playdates å träffar ändå.

Så fort hallen är klar så är jag on i allafall. :D


På tal om hallen så går det faktiskt framåt.

Martin spacklar å donar å elen är på gång.

Snart kommer de stora grejerna, klinkersen å golven å tapeterna. :)


Nu väntar vi på Stina som är på intågande. Tack å lov, så det händer nått.:D

Kalla mej dålig mamma, men i dag har jag ingen lust att sitta på Viggos golv å leka hela dagen...


I natt när Viggo hade varit uppe å kissat hade hanlite svårt å komam till ro. Han gnällde å hade sej.

När vi frågade varför svarade han: Ont magen. Diggon sjuk! :)

Han lyckas ju få till det med. :)

Det gäller å ha huvudet på skaft,dygnet runt. :D


Ha en bra dag!


Har inte tagit några bilder på sistone, så det får bli e gammal från 2008. :D

 


 

 
 
Ingen bild

Anna-Ida

17 augusti 2010 10:41

Kolla Nelly.se de har barnkläder också :)

Lisa

17 augusti 2010 10:44

Tack för tipset. :D
Ska genast undersöka detta. :)

 

Lisa

17 augusti 2010 19:12

Ska kolla det då. :)
Tack. :)

 
Ingen bild

Linda N

17 augusti 2010 21:52

Lindex.se tycker jag är bra i många lägen. Annars har du ju ett ypperligt tillfälle hos mig den 19:e :o).

Lisa

18 augusti 2010 07:07

Det har du så rätt i. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards