Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 13 februari 2011

Städat å klart. :D

Av Lisa - 13 februari 2011 20:00

Har nästan precis tagit de sista tagen med dammsugaren.

Har badrummen kvar å städa, men i övrigt är så gott som hela bygget renare än på mycket länge! :D

Å ja, det har verkligen tagit mej hela dagen...

Om vi har ett gigantiskt hus? :)

Nädå, 104 kvadrat uppe å 104 nere.

Det är bara det att jag kan liksom inte bara städa rakt upp å ner, utan ger mej på lite andra projekt mitt i...

 

Städa vaskskåpet å rensa avloppet till exempel...

 

Å sortera bland Viggos böcker å resten av hans bokhylla..!


Å så var det pojkar som skulle sova, äta å lekas med i mellan åt. :D

Emelie å Snoff tittade inom på kaffe på förmiddagen också. :P

Man kan ju inte bara slita eller hur? :)

Framåt eftermiddagen började jag dessutom få migränkänningar, yrsel å ont i ögonen. :S

Jag fick pausa å lämna över lite dammsugande till mannen med. :D

Nu ska ni inte tro att han lämnar all städning åt mej, nädå, men jag gillar å städa så jag väljer å göra det när jag kan. :)

Det tog sin lilla tid, men nu är vi som sagt nästan klara. :D


Stina kom inom å sa hej en stund innan hon skulle vidare till föräldrarna å äta söndagsmiddag.

Vår egen söndagsmiddag bestod i dag av pizza/kebab från La Strada som vi intog i sällskap med Emelie å Snoff.

Jag hade tusen gånger hellre ätit nån riktig, lagad mat, men nu blev det inte så.

Kanske lite tur, för jag tror inte vi hunnit städa färdigt om vi skulle lagat middag också.

Men i allafall, jag är inte så glad i skräpmat alls.

Hemlagat is the shit. :D


Nu kollas här på PB såklart. :D

Å lika självklart är att i morron, måndag, så ska vi till Öppna förskolan. :D

Övriga planer för veckan är mammaträff här på tisdag, ÖF igen på onsdag å kanske en runda till bibblan i stan. :D

Viggos födelsedag ska fortsätta planeras å så kommer det nog bli lite bak å en massa lek med Viggos djur å kel å mys med mina härliga barn. :D   


I morron är det ju även alla hjärtans dag. Min man ska på möte på eftermiddagen å kommer hem sent.

Har inget firande eller speciellt planerat, än i allafall, men vi kanske kommer på nått under morrondagen. :P


Även denna söndag hoppas jag att våren ska anlända kommande vecka! :)


Hoppas ni har haft en bra helg, även fast det alltid går för fort!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards