Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 13 april 2011

Morronmys. :)

Av Lisa - 13 april 2011 08:14

Vi steg upp vid sex även denna morron, även Viggo i dag.

Leo sover redan igen(perfekt, eftersom vi har tid å passa. :D) å jag å Viggo myser loss lite i sängen. :)

Han ser på Bernad å Bianca medan jag kollar datorn. :)

Det skrället(alltså min mini-acer) hade hängt se i går i Windows avslutas-läget å jag fick plocka bort batteriet helt för att komma väck därifrån...!

Hoppas verkligen inte den håller på å går sönder, för nån dyr reparation eller en ny dator det har jag verkligen inte pengar till just nu..

Å så kan jag ju knappt överleva utan den som ni vet. :)  



Vi ska till ÖF vid halv tio, men har inga övriga planer för denna dag.

Är fortfarande i valet å kvalet om ag ska gå till doktorn med Leo's andning eller ej..?!

Viggo är också lite hostig tycker jag, så det kanske inte är så farligt..?

Tror ju inte de gör nått åt det heller precis.

Ska avvakta denna dagen också, å är det inte bättre i morron ringer jag!

Svårt det där, det hade varit skillnad om man kände att man hade en egen, bra läkare att kontakta..

Men han är ju som sagt inte påverkade av flåset, utan precis som vanligt. :D

Han sover bättre å bättre med nu igen, i natt åt han halv elva å sov sen ända till fyra. :)

Snart så sover han nog ända till sex, eller tror ni inte det? :)


Man vågar väl knappast skriva det, men Viggo sover också jättebra nu vilket underbart! :)


Nä, nu blir det lite skärm-shopping(internets motsvarighet till fönstershopping. :))   innan det är dags å åka. :)

 
 
Ingen bild

Lizette

13 april 2011 13:42

Jag har en likadan dator som extradator, då mannen oftast sitter vid den andra. jag har haft min 2 år nu i maj och har haft den på lagning 4 gånger, vilket gick på garantin. Ljudet rosslade och datorn segade. Kolla upp hur länge du har haft den och ring supporten om tiden inte har gått ut. Har hört fler som haft problem med sina plutt-datorer.

Lisa

13 april 2011 14:02

Fyra gånger, oj!
vad har det varit för fel på din åvart har du lagat den?
Min är två år gammal i juni...
Går det på garantin då tros? För nu har usb-uttagen med börjat krångla! :S

 
Ingen bild

Lizette

13 april 2011 14:48

Jag har som sagt haft fel med rosslande ljud och någon gång la hela datorn av och då hänvisade dom mej till en cd-romskiva trots att jag inte har nåt fack att stoppa den i. Min blir 2 år i maj nu. Jag ringde direkt till net on net där den är köpt trots att jag har köpt den på internet. Och fick hänvisning till nån annan som skickade papper som jag skulle skriva ut och klistra på lådan. sedan ringde jag och bokade frakt. tog ca 2 timmar sedan ringde det på dörren och en kille kom och hämtade datorn. Datorn skickades till tyskland och kom hem hel igen och jag betalade inte ett öre. Så passa på innan din garanti går ut.

Lisa

13 april 2011 14:57

Fick du vänta länge innan den kom hem igen? *nervös*
Formaterades den..?

 
Ingen bild

Lizette

13 april 2011 15:03

Det tog kanske sådär 5 dagar. Rätt så snabbt med tanke på att den fick åka iväg så långt. Du kan jag avvakta över påsken så du slipper va utan den så länge. Ingen aning om den formaterades, huvudsaken är att den funkade riktigt när den kom hem igen:) jag kunde inte spela musik på min utan det rosslade. hopplöst när det inte funkar som det ska.

Lisa

13 april 2011 15:33

Det ska jag göra då, du är smart du.:)

 
karin - trattoria

karin - trattoria

13 april 2011 21:06

testa det, parmesanen gör verkligen skillnad :)

http://trattoria.blogg.se

Lisa

13 april 2011 21:24

I will.:)

 
Ingen bild

Lizette

14 april 2011 11:58

Tack:) men jag är framförallt mån om mina rättigheter. En sådan dyr grej ska inte pajja det första den gör. Lycka till och hoppas din dator fixas inom kort.

Lisa

14 april 2011 17:50

Det hoppas jag också. :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards