Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 6 maj 2011

Jaha ja..

Av Lisa - 6 maj 2011 20:59

Klockan är 21.15 å åter igen sprutar det vatten genom luckan på tvättmaskinen.

Den här gången har vi det hela på film, både på min mobil å på kameran!

LG kommer inte förklara bort det.

Visst, reklamationen började med en strumpa i trumman, å vår egentliga garanti har går ut men snubben jag pratade med allra först sa att vi skulle ha tre månader extra nu efter "reparationen" i tisdags så...

Samma kille var ju här i förmiddags å hittade inget fel.

Vi stod å glodde på maskinen både han å jag å jag nästan hoppades på att nått skulle gå galet, men icke.

Vi körde ett kort program å ingen läcka, kände mej ganska uppgiven, men det var ju inget å göra åt. 

Han kunde ju inte stå här å glo i vår tvättstuga  i många timmar.

Jag lyckades tvätta en vanlig tvätt(tack å lov..!) i eftermiddags, men nu i kväll gick det åt skogen igen.

LG:s kundtjänst har stängt på helgerna men jag har i allafall mms:at filmen till han som var här i dag så det kommer bli det första han ser när han sätter i gång sin firmatelefon!


Nog om det nu.


Vi har ju varit å firat min lilla mamma i kväll.

För det första måste jag ta tillbaka det där om att hon alltid får sista-minuten-tidningsprenumerationer av oss för så sent som förra året fick hon en fotoskrivare. :D

I år blev det en sånhär Picknick-grill, eller ja, det var en bild på en som jag ännu inte hunnit köpa.

Tyckte det passade min lilla mamma fin fint, för det må va pappa som lagar den allra mesta maten men mamma är den som står vid grillen. :D Tanken var att grillen ska följa med dem ut på havet i sommar. :D


På kalaset bjöds det på pajbuffé å tårta å morrotskaka. :D

Gott å trevligt.

Blev tyvärr inte färdig till å ta en enda bild. Konstigt!? :P



Jag är betydligt bättre i dag, smaken har delvis kommit tillbaka å huvudet känns lättare.

Jag får ju dock gå på värktabletter(alvedon+ipren) regelbundet å spraya nässpray titt som tätt.

Det verkar tyvärr som min mage reagerar på iprenen.

Har haft krampaktigt ont sen i eftermiddags å när vi kom hem fick jag lägga mej i sängen.

Jag ska snart leta mej ditåt igen. :)

Är helt slut då övriga dagen bjudit på trots, trots å trots när ska det sluta? Min ork å mitt tålamod är slut.

Ge mej mitt barn tillbaka!!



I morron kör vi en mysdag,

Lugn förmiddag å sen Mien om vädret tillåter. :)


Trevlig helg nu!

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards