Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 10 maj 2011

Nu ska det vända!

Av Lisa - 10 maj 2011 09:09

Gomorron tisdag!

I dag blir det en bra dag, det känner jag på mej!

Min lilla Leo har sovit hela natten, från sju till sju med en liten vällingslurk vid nio som vanligt!

Jippi!

Andra natten i rad nu, å att sova ända till sju, det vänjer jag mej gärna vid. :D

Det var tur att vi bestämt oss för en hemmadag för när Viggo kom upp nån minut efter oss andra upptäcktes det att han var full med prickar!

Den här gången är det inget falsklarm utan riktiga vattkoppor.

Han har kliat sej i natt å lite grann nu, men än så länge är det absolut inget gnäll å ännu ingen feber heller.

Håller tummarna för att det ska fortsätta så å att Leo med är smittad å uppvisar symtom inom det närmsta.

Allt för att minimera karantänperioden.

Typsikt nog önskade Viggo redan i morse att vi skulle åka å leka nån annanstans, men det går ju inte i dagsläget.

Om vi inte hittar nån som har haft eller vill ha koppor, då hänger vi mer än gärna nu i veckan. :) (any takers? :P)


Leo han har fått för sej att han kan stå.

Han kan resa sej om man hjälper honom med balansen, men stå själv? Nä, det kan han inte hur gärna han än vill tro det.

Han släpper det han håller i också, total orädd. :)

Viggo var å är precis tvärtom, han observerar å gör inget nytt förrän han är helt hundra på att han kan det felfritt. :D

Kul att de är så olika de där kidsen. :)


Framåt eftermiddagen kommer min kära dator hem.

Jag vet att jag är tjatig, men mina hobbys lever ju genom den å jag är snudd på sjukligt beroende båda av å blogg å att använda datorn till allt. :)

Men som sagt, i kväll är det nog tjatat å dags för nya tag. :)

Har som sagt både inlägg å projekt på lager. :)

Jag ska ladda hem photoscape igen å hoppas på å kunna fixa lite enkla bildkollage till bloggen. :)


Nu ska jag leta upp nått bra grundrecept på frozen cheesecake, har en ask med philadlphiaost som jag inte vill slänga. :)

Perfekt ursäkt eller hur? :P


Ha en bra tisdag! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards