Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 6 juni 2011

Slut.

Av Lisa - 6 juni 2011 22:15

Jahapp, då har den sista dagen av långhelgen passerat.

Vilken underbar helg det har varit med solbad, vänner å fest. :)

Den här sista dagen har verkligen varit super. :)


Mellan elva å tre befann vi oss hos fina familjen Hofflander. :D

Prat, lek å poolbad å korvgrillning i trädgården. :)

Poolbadandet stod de stora grabbarna för, å de lekt precis lika fint i dag. :D

Framåt eftermiddag tog de sej en liten solpaus framför tv:n där de satt tätt i hop i soffan å när vi tittade till dem satt Viggo å sov.   

Det kostar på att ha roligt minsann. :D 

Tack för i dag ni fina vänner!


När vi kom hem å ätit lite middag smet jag å Viggo upp till Långasjön å tog ett kvällsdopp, bara han å jag. :D

 

Vi badade tillsammans en bra stund å det var helt ljuvligt att om en bara för den korta tiden kunna ge Viggo all min uppmärksamhet.  

Han är så underbar å umgås med min stora son. :)

Resonerar å pratar å undrar. :D


Väl hemma tittade Viggo först på Händige Manny(favoriten just nu, han leker roll-lekar där vi i familjen är karaktärerna, han själv då såklart Manny. :P) sen tröttnade han på tv:n å joinade sin far som tog tillvara på de sista lediga minuterna å klippte gräsmattan(efter att ha pratat med grannen Fredrik i en halvtimme först.. :P).

Sen stannade vi ute en stund efter det i den ljumna sommarkvällen. :)


När Viggo somnat körde jag till Ica å inhandlade lite ost å kex som fick utgöra vuxen-kvällsmat.

Vi åt på altanen, å det var inte det minsta kallt trots att klockan hann bli åtta medan innan vi ätit klart. :D

Vädergudarna verkar glada just nu å jag hoppas trots min lite neggiga inställning till värmen att det håller i sej.

Sommar är bra härligt ändå, framför allt när man är ledig som jag å barnen är. :D


I morron blir det en tur till sjön om vädret tillåter. :)

Inget BB i kväll å Martin har redan lagt sej, kanske jag med skulle satsa på å komma i säng i vettig tid? :D


Säger gonatt å avslutar med bilder på det bästa vår trädgård har att erbjuda.! :)


 

 
 
Ingen bild

Hanna

6 juni 2011 22:21

Tack själva fina ni! Ni är så goa! <3

Lisa

7 juni 2011 08:08

Hoppas vi syns snart igen. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards