Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 3 februari 2012

Fredagsledigt!

Av Lisa - 3 februari 2012 09:00

Först av allt måste jag tok-dissa ett fenomen.

Det värsta jag vet inom den här bloggvärlden, elaka kommentarer riktade mot mej som person är verkligen ingen hit, men det jag ska dissa är värre.

Jag hatar när storbloggare känner att de måste göra narr av eller nedvärdera småbloggarna.

Jag har slutat läsa flera roliga å spännande bloggar efter sånna kapningsinlägg för jag blir så förbannad.

Skulle vi som bloggar i liten skala, för närmast sörjande i princip, va sämre männsikor för att vi inte har tiotusentals eller får betalt för vår hobby?

Visst, jag tycker inte heller att alla småbloggar är bra, långt i från, men jag skulle aldrig få för mej att tro att jag är bättre än andra å mäta det med hur min blogg funkar!

Är ni med på hur jag menar?

Tvi för sånt, å hurra för vänligheten å all vänskap som bor där ute!   


Sitter som vanligt å försöker att inte stressa ner det sista av min frukost.

Barnen är klara för länge sen, med sitt sönderrostande av mackor å trasiga glas.

Har redan lämnat bordet en gång för å hjälpa Viggo på toa å ytterligare en gång för byta på Leo, ut över det vanliga springet då alltså. :)

Same old, same old!  :)

I vilket fall som helst är det skönt å va lediga i dag efter fyra dagar av tidpassande å jobb.


Familjen Hofflander kommer hit i dag å jag tänker i mesta möjliga mån hålla oss inomhus. :D

Det verkar va svinkallt ute, har inte kollat termometern själv men i går kväll gick jag hem i minus 10 grader..

Vi ska skriva kalas inbjudningar å nästa veckas matsedel med under dagen.

Hade egentligen velat ha en sån där fin whiteboard-tavla med förtryckta veckodagar å skriva ner maten på, kan man hitta sånna nån annanstans än i Ullared? Nån som vet?

Är även på jakt efter inköpsliste-block med magnet på baksidan som jag också köpte på GeKås, var hittar jag det här i kring eller på internet? :)


Nu ska jag dammsuga upp för många dagars smulor å få på de där ungarna lite kläder. :)


Trevlig fredag på er!

Hej så länge!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards