Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 4 februari 2012

Jobb å kalas.

Av Lisa - 4 februari 2012 20:32

 

Den här söta lilla morfarn fyller 58 år år på tisdag.

Han fick en rök med alspån av Stina å en Hugo Boss aftershave av vår familj.


Jupp jupp, min lilla pappa blir 58 år i veckan. (det ger mej ytterligare åldersångest, tänk att pappa snart är sextio år å inte kommer finnas alltid...:S)

Vi firade detta med ett litet kalasande hos oss.

Tre olika sorters mat-tårtor(matjessill, renkött/pepparrot, gravad lax) å de traditionsenliga semlorna.

Födelsedagsbarnet i fråga har dragits med en envis infektion i två veckor å var såklart trött, men lite firande orkade han med innan de drog sej hemåt igen.  

Stina var också här, men vi saknade en styck lillebror.


 

Världens finaste å klokaste Viggo å hans lika fina moster.


Annars har jag ju mest spenderat dagen på jobbet.

Vi har trotsat lite å infört lite nya idéer i smyg å allt har flutit på bra.

I morron ska jag dit igen, men lite färre timmar. :)

Dagpass tack å lov så jag inte missar Dexter. :D


Jag älskar mitt jobb som ni vet, men jag vill snabbspola tiden fram till vi jobbat in oss å allt inte är så nytt hela tiden.

Jag är så trött å har ju precis gått igenom den där fasen.

Men man kan ju inte välja bekvämligheten framför drömjobbet så det får ju bli så nu. Igen.

I dag har det varit en såndär dag då jag saknat mina barn nått enormt å det kändes som de vuxit hur mycket som helst å jag missat en massa.

Det är hemskt å spendera mer timmar i från dem än med dem när man jobbar, å då jobbar jag ändå bara 80%.



Har lagt mej i soffan med en god iskall loka å känner i kroppen att jag blir nog inte långvarig i kväll heller. :)

Martin kollar på fotboll å jag har kvalitétstid med min kära dator. :D

Hörde nått om nån melodiefestivalen, men nä, då föredrar till å med jag spanska bollsparkare. :D

Men mest lockar förståss sängen, där det redan ligger en pojke nerbäddad å sover.   


Kram å gonatt på er mina vänner.

När jag slutat med ovanan att jämt va trött ska jag bli bättre på det här igen.

Det har ni mitt ord på. :D


 

Liten son, som blivit så stor så fort.   

 
 
Mary

Mary

5 februari 2012 15:33

Sv; ÄR GOTT! :) Prova ska du se!

Hoppas du har ahft en fin helg :) Kram Mary

http://madebymaryblogg.blogg.se

Lisa

5 februari 2012 17:39

Absolut!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards